Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z luksusową siecią sklepów Moliera2

2022-08-30 | 10:00

Igor Klaja - właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium - Moliera2, planują zdobyć pozycję lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. To pierwsza taka współpraca Igora Klai z firmą spoza portfolio OTCF.

- Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu

- mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata. Jej ambasadorami są m.in. piłkarz Robert Lewandowski,  sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska czy tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. W portfolio OTCF, poza 4F znajdują się także 4F Junior, 4F Fuel, Outhorn oraz sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.

Współpraca Igora Klai z Moliera2 - firmą spoza portfolio OTCF jest pierwszą, na którą zdecydował się przedsiębiorca.

- Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż  stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy

- mówi Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2 S.A.

Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Poza sklepem internetowym - pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem. Spółka oferuje klientom szeroką ofertę - mogą oni wybierać z ponad 300 marek luksusowych i premium. Podobnie, jak OTCF - firma współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata mediów - m.in. z Anną Lewandowską.

Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2  są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.

 

Tagi: Igor Klaja Moliera2.com OTCF Marcin Michnicki
Oceń artykuł:

Źródło: OTCF

Zobacz także

Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z luksusową siecią sklepów Moliera2

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.