- Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu
- mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.
OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata. Jej ambasadorami są m.in. piłkarz Robert Lewandowski, sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska czy tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. W portfolio OTCF, poza 4F znajdują się także 4F Junior, 4F Fuel, Outhorn oraz sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.
Współpraca Igora Klai z Moliera2 - firmą spoza portfolio OTCF jest pierwszą, na którą zdecydował się przedsiębiorca.
- Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy
- mówi Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2 S.A.
Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Poza sklepem internetowym - pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem. Spółka oferuje klientom szeroką ofertę - mogą oni wybierać z ponad 300 marek luksusowych i premium. Podobnie, jak OTCF - firma współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata mediów - m.in. z Anną Lewandowską.
Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2 są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.