Zrób wrażenie już na wejściu. Brand Experience w przestrzeni handlowej

2023-01-12 | 08:00

Brand experience to pojęcie, które staje się coraz bardziej popularne w kontekście działań marketingowych. Jesteśmy pewni, że na doświadczenie marki składa się także moment wejścia klienta do galerii handlowej. Jak dobrze go wykorzystać?


Żadna galeria w Polsce nie ma jeszcze stałej, rocznej dekoracji, której celem byłoby polepszenie doświadczeń zakupowych klientów. Co daje taka instalacja? Przede wszystkim pozwala klientowi poczuć się wyjątkowo w miejscu, w którym robi zakupy. Tego typu doświadczenia mają odwiedzający galerie w Londynie, Paryżu czy Mediolanie.  Gorąco namawiamy do tego, by rozwiązania takie wprowadzać także w Polsce. Do przygotowania stałej dekoracji w galerii można wykorzystać instalacje tworzone przez lokalnych artystów. Warto wziąć też pod uwagę połączenie elementów scenografii i kwiatów. Kwiaty działają na ludzi odstresowująco i terapeutycznie. W perspektywie kolejnego trudnego roku warto pomyśleć o zapewnieniu klientom jak największego komfortu w czasie wizyty w galerii. Jako firma, która specjalizuje się w produkcjach spektakularnych eventów, opracowaliśmy rozwiązania, które ułatwią dbanie o doświadczenia zmysłowe klientów galerii przez cały rok i jednocześnie pomogą w budowaniu brand experience.

Przygotowaliśmy dla Was 3 propozycje:

ROCZNA DEKORACJA WEJŚCIA DO GALERII
Zaprojektowanie wystawy (ekspozycji stałej), która będzie witać gości przy wejściu do galerii. Będzie ona zmieniana 5 razy w ciągu roku i ma ona nawiązywać do kolejnych sezonów. Wiosną pojawią się tam pastelowe kolory i kwiaty, latem drzewa i krzewy, jesienią uzupełnimy dekoracje o ciepłe brązy, a zimą wyczarujemy bajkową scenerię.

DEKORACJA INFOPUNKTUJ
est to stała usługa florystyczna. Polega na dekorowaniu infopunktu sezonowymi kwiatami. Świeże, pięknie ułożone rośliny zwiększą u klienta poczucie, że ktoś dba o jego komfort i jest w miejscu, w którym ceni się estetykę.

KISSING POINT NA PARKINGU
W wybranym miejscu na parkingu lub przy wejściu do galerii postawimy stylowe i stałe miejsce do… dawania  sobie całusów. Przestrzeń będzie zachęcać do utrwalania ulotnych chwil na zdjęciach i publikowania ich w mediach społecznościowych. To z kolei pomoże w zbudowaniu popularności w sieci i dotarciu do nowych klientów.

Jeśli chcecie się Państwo zapoznać z przykładami scenografii, które stworzyliśmy, zapraszamy na: https://www.instagram.com/galeriezycia/

Tagi: Agencja Komunikacji Życie Eventy Marketing
Oceń artykuł:

Fot: Agencja Komunikacji Życie Źródło: Agencja Komunikacji Życie

Zrób wrażenie już na wejściu. Brand Experience w przestrzeni handlowej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.