Okres wakacyjny w Magnolia Park, to czas intensywnych działań na wielu polach - obejmujących planowanie budżetów i aktywności do końca roku, modernizację obiektu, w tym rozbudowę Centrum Handlowego o Castoramę i H&M, otwarcia nowych sklepów (ostatnio Centro), jak również szereg atrakcji przygotowywanych specjalnie dla naszych Klientów. Zaplanowaliśmy i realizujemy letnie akcje promocyjne oparte na koncepcie zmysłów. Chcemy, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym doświadczeniem i dlatego już tego lata można było u nas zobaczyć taneczny flash mob, poczuć smak truskawek w trakcie Truskawkobrania czy ogrzać się w słońcu podczas akcji rozpoczynającej sezon letni w Magnolia Park. Już wkrótce Magnolia rozkwitnie znowu, 30 lipca podczas jednodniowej akcji promocyjnej nawiązującej do pięknie kwitnących o tej porze roku słoneczników. Bardzo ważnym dla nas momentem będzie kolejna edycja koncertu charytatywnego podczas którego spełniamy marzenia ciężko chorych dzieci.
Spodziewać się można również naszej intensywnej obecności w eterze – razem z radiem Eska przygotowujemy kolejną edycję niezwykle popularnego wśród wrocławian konkursu „Eskalacja Nagród”. Jesteśmy również partnerem akcji Eska Summer City Patrol i pomagamy wrocławianom znaleźć dobry sposób na spędzenie wakacji w mieście – oczywiście według nas najprzyjemniej jest w Magnolia Park i okolicach. 3 wielkie fontanny, park, leżaki, kawiarnie, bary oraz łąka, na której można rozłożyć koc i odetchnąć, czy wreszcie ogródki restauracyjne zachęcają do zatrzymania się i letniego relaksu. Dla dzieci dużych i małych postawiliśmy trampolinę.
Chcemy, żeby Magnolia Park była nie tylko centrum handlowym doskonałym
na zakupy, ale także miejscem, w którym można spędzić czas ze znajomymi.
Bogata oferta restauracji oraz punktów usługowych, przyjazna
klimatyzowana przestrzeń galerii czy właśnie promenada z fontanną i
amfiteatrem, sprawiają, że Magnolia Park doskonale sprawdza się jako
miejsce aktywnego wypoczynku, jak i spokojnego relaksu w pogodę i
niepogodę. Klienci przychodzą do nas ze znajomymi bo mogą rozsiąść się
wygodnie na ławkach, napić owocowego koktajlu a nawet zagrać w karty czy
w badmintona. Ponadto do ich dyspozycji są kino 3D i 5D oraz ścianka
wspinaczkowa.
2 lipca odbyło się powitanie lata z Magnolia Park - jest to nasz pomysł na gorące wakacje w mieście. Tego dnia chcieliśmy zaskoczyć nie tylko swoich Klientów, ale także mieszkańców Wrocławia i turystów. Trzydzieści pięknych dziewczyn, w letnich strojach zachęcało do poszukiwania wyjątkowych atrakcji właśnie w Magnolia Park. Ta akcja zainaugurowała nasz sezon letni i przypomniała wszystkim, że przed głównym wejściem do galerii znajduje się Piazza, największa we Wrocławiu promenada, na której z przyjaciółmi, z rodziną, bądź samemu można znaleźć schronienie przed miejskim zgiełkiem i skwarem. Można tam spotkać lokalnych artystów – muzyków czy żonglerów, a nawet grupy ćwiczące Tai-chi. Tego lata promenada Magnolii Park będzie również miejscem takich wydarzeń artystycznych jak koncert charytatywny „Gramy z Fantazją”. Na koniec sierpnia planujemy również, koncert który przypomni najsłynniejsze standardy jazzowe i szlagiery amerykańskich musicali. Wszystkich spragnionych lata i chwili relaksu w centrum miasta zapraszamy także do Magnolia Park – na kawę, na kolację, na zakupy, do kina, a nawet wygodny leżak plażowy!
Niedawno wprowadziliśmy nową strategię rozwoju, której celem jest budowanie i utrwalanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Istotnymi elementami tej strategii są: ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet. Nasze podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami to selektywna współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum. Punktem wyjścia jest pełne wykorzystanie wiedzy oraz doświadczeń sieci handlowych i zarządcy obiektu. Należy pamiętać, że Metro Group Asset Management zarządza kilkunastoma centrami w Polsce. Takie podejście umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań. Oczywiście wykorzystujemy szeroko media elektroniczne, portale społecznościowe, prasę i radio. Outdooru używamy głównie do naszych kampanii wizerunkowych. Nasza strategia zakłada angażowanie się również w wartościowe społecznie inicjatywy oraz wspieranie społeczności lokalnych. Jednym z atutów, które możemy zaoferować naszym partnerom jest również to, że centrum jest swoistego rodzaju medium, ponieważ codziennie odwiedza nas kilkadziesiąt tysięcy osób. Jak wynika z badań, organizowane przez nas akcje cieszą się uznaniem i popularnością wśród naszych Klientów. Niezależnie od rodzaju akcji i wykorzystywanych nośników, w dniach kiedy są one organizowane odnotowujemy wzrosty frekwencji, co potwierdzają wyniki naszych badań.
Ponadto przyjęta przez nas filozofia zobowiązuje. Magnolia Park to świat zmysłów naszych Klientek - dbamy więc o to, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym doświadczeniem. W zasięgu wzroku mamy 230 najpopularniejszych marek, z głośników sączy się ciepła i przyjemna muzyka w stylu „chill-out”, ponad 30 kawiarni i restauracji kusi zapachami i smakami potraw z wszystkich kontynentów, nawet nasze kina mają w stałym repertuarze seanse trójwymiarowe i… pięciowymiarowe! Lubimy więc zaskakiwać. Ale szanujemy również przywiązanie Klientów do naszych akcji cyklicznych, jak wspomniany koncert charytatywny - autorskie przedsięwzięcie organizowane przez zarządcę Magnolia Park, Metro Group Asset Management, czyli coroczne przedsięwzięcie na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja spełniającej marzenia ciężko chorych dzieci. Raz w roku największe gwiazdy polskiej estrady występują na scenach budowanych przy kilkunastu zarządzanych przez Metro Group Asset Management centrach. W tym roku to już 4-ta edycja tej akcji. Jak już wspomniałem, na koniec wakacji szykujemy kolejną niespodziankę… wielki koncert big bandowy, czyli swingująco-jazzowe pożegnanie lata. Szczegółów na razie nie ujawnimy, bo nie byłoby niespodzianki. Na razie cieszymy się latem, bawimy na Piazzy w Magnolia Park, a już wkrótce nasze centrum stanie się najsłoneczniejszym miejscem we Wrocławiu, podczas kolejnej letniej akcji promocyjnej.
Tagi: