Agata Wojtkiewicz, Pop-up Shop: Zależy mi na sposobie podania moich produktów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-11-11 | 08:00
Sklepy prześcigają się w wygodnych i nowoczesnych rozwiązaniach nie tylko na terenie centrów handlowych. Prawdziwą wisienką na torcie wśród zaskakujących sklepów jest znikający sklep Pop-up Shop Agaty Wojtkiewicz. Salon Pojawił się w październiku w łódzkiej Manufakturze na dziesięć dni - od 21 do 31 października stanowiąc showroom panujących w Łodzi tendencji modowych. Sklep pojawił się Manufakturze nie pierwszy już raz - podobna akcja miała miejsce pół roku temu. O unikalną koncepcję prowadzenia biznesu zapytaliśmy Agatę Wojtkiewicz - właścicielkę i pomysłodawczynię salonu.

Od początku  mojej kariery zawodowej staram się szukać niekonwencjonalnych rozwiązań marketingowych. Tak było min.: w przypadku otwarcia pierwszego w Polsce coffee shopu połączonego z butikiem – pret-a-cafe i tak jest  teraz z koncepcją pop up shop, czyli tymczasowego sklepu.
Bardzo zależy mi oprawie, na sposobie podania moich produktów. Taka forma sprzedaży poprzez sklep tymczasowy jest bardzo trudna i stanowi duże wyzwanie organizacyjne ale również wyzwanie dla architektów. Od początku współpracuję z Oshi Pracownia Projektowa. Poprzez taką specyfikę sklepu ma również okazję edukować odbiorców - przedstawiając tendencję na dany sezon lub też przedstawiać nowe marki z którymi współpracować. Sądzę że również świadomość tymczasowości tego projektu motywuje klientów do podejmowania zdecydowanych decyzji.
Od roku jestem związana z Manufakturą – jako Ambasadorka Stylu. Wspólnie przygotowujemy min.: videoblogi o tendencjach, wybieramy produkty, które wyróżniają się wśród oferty najemców itp. Stąd wybór miejsca był oczywisty. Nie wykluczam jednak współpracy z innymi centrami handlowymi w innych miastach.
Koncepcja pop up shop jest nowa w Polsce i spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów. Ze względu na ten fakt w butiku często obsługują stylistki które kompetentnie opowiadają o koncepcji, o projektach o tendencjach.
 
Tymczasowy sklep to świetne narzędzie marketingowe. Koncepcja ta spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów  przez co dotarłam do szerokiego grona odbiorców.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agata Wojtkiewicz, Pop-up Shop: Zależy mi na sposobie podania moich produktów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.