Centra handlowe stawiają na współpracę i wyrozumiałość wobec najemców

2021-04-21 | 09:00

Wszyscy w branży trwamy w trudnej sytuacji, dlatego jeszcze bardziej niż zazwyczaj istotne są otwarte, klarowne warunki współpracy oraz zrozumienie - mówi dla MAgazynu Galerie Handlowe Łukasz Kowalczyk, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. B2C sieci VIVE Profit

Centra handlowe stawiają na współpracę i wyrozumiałość wobec najemców, wiedząc, że żaden marketing nie będzie skuteczny, jeśli nie będą one mogły zaoferować klientom konkretnych usług i produktów. Centra, chcąc wesprzeć swoich najemców, oferują miejsca reklamowe na elewacjach swoich obiektów bez dodatkowych opłat. Dotyczy to również stron internetowych, których są właścicielami. Ponadto organizowane są kampanie reklamowe ze wspólnym motywem przewodnim w celu minimalizacji kosztów. Linia komunikacyjna tego typów obiektów stawia przede wszystkim na utwierdzenie Klientów w tym, że mogą oni zrobić bezpieczne, komfortowe zakupy bez obawy o swoje zdrowie.

Z kolei sieci handlowe stosują coraz bardziej agresywne kampanie, oferujące klientom wysokie rabaty. Tego typu działania zachęcają również do zakupu większej ilości sztuk promowanych produktów, co przekłada się bezpośrednio na wyższe obroty sieci. Takie podejście jest konieczne, zwłaszcza w perspektywie postępującej digitalizacji sprzedaży oraz rozwoju e-commerce w Polsce.
Obecnie najlepsze rezultaty dają działania oparte na reklamie telewizyjnej, oferującej klientom duży rabat przy zakupie większej ilości sztuk. Przykładem będą tutaj często powtarzane akcje sprzedażowe multibuy sieci spożywczych, które proponują zakup X szt. jakiegoś produktu w normalnej cenie i kolejne X szt. tego samego produktu jako gratis do zakupu. Takie działania pozwalają na zwiększanie koszyka zakupowego nabywców. Klienci zawsze poszukują oszczędności, a w obecnej, niepewnej sytuacji gospodarczej jest to jeszcze mocniej widoczne, co przekłada się naturalnie na skuteczność tego typu działań handlowych.

Pandemia spowodowała, że konsumenci są jeszcze bardziej wymagający pod względem jakości oferowanych towarów i usług. Bardzo ważna stała się cena, ponieważ klient zauważył, że zakupy w Internecie są tańsze i pozwalają na bardzo szybkie porównywanie ofert u różnych dostawców. Istotną kwestią jest także dbanie o bezpieczeństwo w miejscach, które wybierają nabywcy. Jeżeli przedsiębiorca stosuje się do obostrzeń i dokłada wszelkich starań, aby zakupy były bezpieczne, zwiększa się poczucie komfortu klienta, który chętniej korzysta z oferty sklepu i poleca ją innym.

 


Tagi: VIVE Profit Łukasz Kowalczyk
Oceń artykuł:

Fot: VIVE Profit Źródło: VIVE Profit

Zobacz także

Centra handlowe stawiają na współpracę i wyrozumiałość wobec najemców

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.