Władysław Labuda, Galeria Bydgoszcz: Widzimy przyszłość w obsłudze klienta przeniesionej do sieci

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-05 | 08:00
W internecie pojawiły się doniesienia o nowym projekcie handlowym - Galerii Bydgoszcz, która okazała się jednak nie być tradycyjnym centrum handlowym, lecz zrzeszeniem lokali kupieckich z głównych ulic handlowych miasta. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się pierwszej w Polsce wirtualnej Galerii i o jej działanie, plany i strategię zapytaliśmy managera projektu - Władysława Labudę.

Projekt Galerie Miejskie powstał w Bydgoszczy w październiku 2010 r. Początkowo miał na celu promocję najstarszej ulicy handlowej w mieście jaką jest Dworcowa. W związku tym powstał portal Dworcowa.eu oraz rozpoczęto wydawanie miesięcznika handlowego o tej samej nazwie. Następnie  działalność została poszerzona o ulicę Gdańską oraz Stary Rynek, aby ostatecznie scalić wszystkie  dotychczasowe działania w jedno wspólne, noszące nazwę Galeria Bydgoszcz. Pokrzepieni osiągniętym sukcesem postanowiliśmy rozszerzyć zasięg projektu o nowe miasta. Tak powstały Galeria Gdańsk oraz Galeria Toruń. Projekty są echem zapotrzebowania na wspólna promocję i działalność firm  i organizacji mieszczący się w centrum Bydgoszczy.
Podstawą działań w ramach przedsięwzięcia jest promocja ulic zlokalizowanych w centrach miast, akcentująca potencjał i znaczenie działających w ich obrębie sklepów. Projekt powstał również w związku z koniecznością rewitalizacji i skutecznej promocji obiektów handlowych wypieranych przez sklepy wielkopowierzchniowe.
Projekt Galeria Bydgoszcz zakłada wydawanie wspólnego miesięcznika handlowego oraz prowadzenie portalu internetowego, gdzie w atrakcyjny sposób przedsiębiorcy mogą zaprezentować własną ofertę. Ponadto w ramach projektu oferujemy sprzedaż internetową produktów, intensywną promocję na portalu społecznościowym Facebook, organizację  konkursów i zabaw promocyjnych zachęcających do odwiedzin sklepów oraz wiele innych inicjatyw, które pomogą lokalnym przedsiębiorcom zaprezentować się jako interesujące miejsca na handlowej mapie miasta.
Działamy już w Gdańsku i Toruniu, a od nowego roku projekt obejmie kolejne miasta. Wprowadziliśmy również rozwiązania franczyzowe. Dajemy możliwość prowadzenia takiego projektu mieszkańcom, którzy również widzą potencjał swoich miast. Kontaktują się z nami przedsiębiorcy z całej Polski i deklarują współpracę.
Szczerze mówiąc odbiór jest różny, tak jak na początku mieliśmy sporo głosów typu: "że się nie uda” - tak teraz coraz więcej osób wierzy w siłę projektu. Poza tym wiemy, że mamy jeszcze dużo pracy przed sobą, a każda konstruktywna uwaga wpływa na rozwój projektu.
Galeria Bydgoszcz promowana jest na łamach miesięcznika w nakładzie 30 000 szt,  na kilku bydgoskich telebimach, portalach społecznościowych, tablicach informacyjnych mieszczących się w centrum oraz poprzez współpracę z kilkudziesięcioma instytucjami i organizacjami z Bydgoszczy.
Efekty współpracy są satysfakcjonujące, traktujemy projekt jako wieloletnią inwestycję z pożytkiem dla nas - przedsiębiorców i całego miasta.
Ożywienie lokalnego biznesu jest jednym z filarów naszej działalności, poza tym pracujemy nad jego jakością, między innymi przez szkolenia handlowe i wymiany barterowe, które często praktykujemy.
Widzimy przyszłość w obsłudze klienta przeniesionej do sieci. Maleje odsetek osób, które nie posiadają komputera z dostępem do Internetu. Możliwość odwiedzenia internetowej galerii będzie więc sporym ułatwieniem i wygodą. Uwielbiam przechadzać się ulicą Dworcową w Bydgoszczy, często tam też kupuję ale czasami po prostu nie mam na to czasu. Udostępnienie produktów w sieci stwarza wiele możliwości dla każdej ze stron, dla klienta i dla przedsiębiorcy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Władysław Labuda, Galeria Bydgoszcz: Widzimy przyszłość w obsłudze klienta przeniesionej do sieci

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.