Oddalenie festiwali muzycznych od najbliższych sklepów spożywczych to jedna z największych zmór uczestników. Kto był na polu namiotowym w trakcie takiego wydarzenia, ten wie, że poranna wyprawa po bułki i produkty na śniadanie wiąże się z długim spacerem, na który często – po wieczornych koncertach – nie ma sił. Tym wszystkim, którzy w dniach 10 – 13 sierpnia będą bawić się w Parku Śląskim w Chorzowie pomoże aplikacja Jush. Kilka kliknięć będzie dzieliło każdego festiwalowicza, żeby nawet w 15 minut zabić głód i nabrać sił na kolejny dzień zabawy.
- Jesteśmy podekscytowani faktem, że ułatwimy festiwalowiczom wakacyjną rozrywkę. Misją naszej marki jest bycie jak najbliżej naszych klientów, więc naturalnym krokiem dla nas było pojawienie się w wybranych punktach w plenerze w Warszawie, czy teraz w Chorzowie podczas FEST Festivalu. Dzięki naszej usłudze uczestnicy nie będą musieli się martwić, że czas przeznaczony na zabawę stracą w drodze do sklepu. Błyskawicznie dowieziemy im produkty potrzebne na śniadanie czy przekąski do nabrania sił przed kolejnymi koncertami
– mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Punkt odbioru Jusha będzie działał już od pierwszego dnia chorzowskiego festiwalu i będzie czynny aż do soboty. Użytkownicy aplikacji uczestniczący w imprezie będą mogli zamówić swoje ulubione produkty, w tym między innymi gotowe kanapki Tomcio Paluch czy świeże pieczywo. W trakcie trwania wydarzenia punkt odbioru zamieni się w strefę chillout, gdzie oprócz czekania na swoje zamówienie, będzie można odpocząć od trudów festiwalowej zabawy, a także komfortowo zjeść zamówione produkty. Na uczestników imprezy czekać będą między innymi leżaki, hamaki oraz takie gry jak piłkarzyki, cymbergaj i bataka. Ekspresowe zakupy online z aplikacją Jush będą możliwe od 10:00 do 18:00.
Portfele uczestników Festa uratuje promocja Jusha, dzięki której można zaoszczędzić pieniądze na festiwalową zabawę. W ramach akcji każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania. Na użytkowników będzie czekać 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują również darmową dostawę.