"Wystawa Przyjaciół Ziemi" składa się z kilkunastu mobilnych stanowisk edukacyjnych podnoszących szeroką tematykę ochrony środowiska. Przy każdej z ekspozycji dzieci będą miały szansę dowiedzieć się czym jest m.in. ekosystem, zielona energia czy smog, ale również zdobędą wiedzę nt. gatunków zwierząt pod ochroną, pracy zapylaczy, źródeł energii odnawialnej czy prostych metod na oszczędność wody i energii. Dodatkowo, wystawie towarzyszyć będą pokazy filmów edukacyjnych Ligi Ochrony Przyrody, która objęła funkcję partnera inicjatywy.
- Złote Tarasy są swoistą handlową wizytówką Warszawy, dlatego od lat na bieżąco wdrażamy działania z zakresu ESG, by dbać nie tylko o satysfakcję naszych klientów, ale również o środowisko naturalne. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie ,,Wystawy Przyjaciół Ziemi”, bo wiemy jak ważna jest edukacja szczególnie u dzieci, które dopiero kształtują swoją świadomość ekologiczną,
- mówi Weronika Kendra – Marketing Manager CH Złote Tarasy, Cushman & Wakefield.
W ramach projektu, centrum handlowe zorganizowało konkurs dla szkół i przedszkoli uczestniczących w wystawie. Aby wziąć w nim udział należy przygotować grupową pracę plastyczną prezentującą interpretację dbania o dobro naszej planety. Autorzy trzech najciekawszych prac zgodnych z tematyką konkursu otrzymają vouchery o wartości tysiąca złotych na zakup materiałów edukacyjnych dla swoich grup/klas.
Projekt trwa do końca października.
Patronat Honorowy: Prezydent m. st. Warszawy
Partner: Liga Ochrony Przyrody
Partner Technologiczny: Sharp