CCC świętuje początek wiosny emisją nowej dziecięcej kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”. Spot wideo oraz sesja zdjęciowa odzwierciedlają nieustannie zmieniający się świat najmłodszych, z myślą o których CCC przygotowało nowoczesne, wygodne i zabawne buty.
Radosną kampanię utrzymano w pogodnej, wiosennej atmosferze, która doskonale oprawia trzy podstawowe manifesty nowej kolekcji. Pierwszy z nich -„więcej śmiałości” - zachęca najmłodszych do poznawania świata, budowania więzi z przyjaciółmi i spełniania najodleglejszych marzeń. Różnorodna gama zaskakujących zdobień butów CCC, jak metaliczne i brokatowe wykończenia, daje rodzicom i ich pociechom wiele możliwości spontanicznych i modnych decyzji.
„Więcej swobody” podkreśla komfort i wygodę dziecięcych butów CCC. Nie chcemy, by w rozwoju i nauce, dzieci ograniczało cokolwiek poza wyobraźnią! Hasło to podkreśla także wolność wyboru, którą dzieci i ich rodzice odnajdą w szerokiej gamie produktów w sklepach CCC. Zapinane na rzepy dziecięce sandałki i sneakery są praktyczne, i pozwalają skupić się na ważniejszych rzeczach niż wiązanie sznurówek. Na zabawie!
W dynamicznym dziecięcym świecie nigdy dość kolorów i przyjemności. Hasło „więcej zabawy” w nowej kampanii zachęca do zmiany typowych nawyków i przyzwyczajeń na pełne radości buciki z dziecięcej kolekcji CCC. Rozmaite fasony zdobione dziewczęcymi kokardkami i zabawnymi naszywkami sprawią, że obuwie będzie nie tylko odpowiednie do szkoły czy na rodzinną uroczystość, ale wprowadzi w dziecięcy świat jeszcze więcej energii i barw.
Punktem wyjścia w kampanii wideo jest spotkanie stylowych mam i ich pociech. Chłopiec i dziewczynka zapoznają się, próbują nowych zabaw i tropią przygody wśród przepięknej natury. Autorem sesji zdjęciowej jest twórca głównej kampanii CCC, fotograf Łukasz Ziętek.
Wiosenna kolekcja dziecięca jest już dostępna w sklepach CCC.