Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistuli są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością.
Najnowsza kolekcja Vistuli na sezo wiosna/lato 2017 ma wydźwięk świeży i optymistyczny. Jest lekka i nieformalna, dominują w niej ciepłe barwy wiosny i lata, oryginalne wzory oraz nowoczesne kroje.
Kolekcja nawiązuje do klasyki męskiej garderoby, zarówno w eleganckiej, jak i casualowej odsłonie. Wspólnym mianownikiem pozostaje jednak znakomite krawiectwo.
Na pierwszym planie nadal jest garnitur, lecz także w odmłodzonej wersji, w nowocześniejszej i luźniejszej stylizacji. Noszony do białej koszuli, ale też do swetra czy T-shirtu ukazuje całe swoje spektrum możliwości, będąc niezastąpionym w każdej praktycznie sytuacji
– mówi Wojtek Bednarz, projektant marki.
Kolekcja dostępna jest w salonach Vistuli w całym kraju i online na www.vistula.pl