Z początkiem marca we wszystkich lokalach sieci Meet & Fit – Slow Food pojawiła nowa, niedostępna dotąd w polskich lokalach z burgerami oferta.
Wprowadziliśmy do Meet & Fit burgery o nieco mniejszej gramaturze od tych dostępnych w ofercie regularnej. Naszym nadrzędnym celem było stworzenie takiej oferty, aby przy budżecie około 10 zł można było kupić burgera w zestawie z frytkami przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości takiej jak burgery z oferty regularnej. Cel został w 100% osiągnięty
- mówi Łukasz B. Błażejewski, Dyrektor Generalny Meet & Fit.
Oferta skierowana jest głównie do grupy klientów, których do tej pory praktycznie Meet & Fit nie obsługiwał tj. osób w wieku od 13 do 22 lat.
Wprowadzenie nowej oferty, która została nazwana „Strefa Niskich Cen”, poprzedzone było kampanią informacyjną skierowaną do wybranej grupy docelowej. Dzięki temu już od pierwszych dni Meet & Fit obserwował wizyty nowych klientów jednocześnie badając ich opinie na temat nowej oferty.
Meet & Fit zapewnia, że „Strefa Niskich Cen” zostanie w ofercie i w niedalekiej przyszłości będzie dalej rozwijana.