14-procentowy wzrost obrotów na 5. urodziny FACTORY Gliwice

2024-03-27 | 16:30

FACTORY Gliwice, najmłodsze centrum outletowe w Polsce, kończy właśnie 5 lat, z rosnącymi obrotami i coraz większą grupą klientów. W minionym roku do oferty śląskiego outletu dołączyły nowe światowe marki.. 

 

Najmłodszy outlet w Polsce został oficjalnie otwarty 27 marca 2019 roku jako Silesia Outlet. Nazwę na FACTORY Gliwice zmienił rok później, oficjalnie dołączając do największej i najlepiej rozpoznawalnej marki centrów tego profilu w kraju. W pierwszym tygodniu funkcjonowania na zakupy przyjechało do niego ponad 100 tysięcy klientów. 

- FACTORY Gliwice z powodzeniem rozwija ofertę zakupową, jak również pakiet usług dodatkowych, dbając o jak najlepsze doświadczenia zakupowe oraz powodzenie biznesowe partnerów NEINVER, prowadzących salony outletowe w obiekcie. W minionym roku odnotowaliśmy 14 -procentowy wzrost obrotów, natomiast o 7,4 procent zwiększyła się liczba klientów. W ostatnim roku do portfolio najemców dołączyły United Colors of Benetton, Change Lingerie i So!Coffe To dla nas najlepszy dowód, że przez te 5 lat, mimo zawirowań branży związanych z pandemią, zmierzamy w bardzo dobrym kierunku 

– mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice w NEINVER.

W zasięgu oddziaływania śląskiego outletu FACTORY mieszka ponad 6,5 mln klientów. Dzięki położeniu w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch autostrad A1 i A4 oraz węzła Bojków, uznawanych za najbardziej uczęszczane szlaki komunikacyjne w Polsce, gośćmi outletu są mieszkańcy niemal całej aglomeracji. Na zakupy chętnie przyjeżdżają też Czesi. Centrum tworzy wspólną strefę zakupów z Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin. 

Portfolio najemców FACTORY Gliwice reprezentują lokalne i międzynarodowe marki niemal wszystkich kategorii – od mody damskiej (Monnari, Unisono), męskiej (Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Lavard czy Lancerto) i mieszanej (United Colors of Benetton, Guess, Diverse, Volcano, Only), przez obuwie (Kazar, Venezia, Crocs, New Balance, Symbiosis) i akcesoria (Wittchen), po biżuterię (Apart), bieliznę (Change Lingerie, Bagatelle, Italian Fashion) i artykuły dla domu (Tefal, Dajar). Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe i outdoorowe (adidas, Puma, Reebok, 4F, Intersport, Martes Sport, Alpine Pro, Regatta) oraz salony outletowe z dżinsem (Levi’s, Pepe Jeans, Lee, Wrangler, Cross Jeans). Wszystkie produkty są dostępne w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, a podczas cyklicznych, dodatkowych akcji rabatowych jak „Jungle Night”, „Super Czwartki” czy „80’s Party” zyskują jeszcze dodatkowe obniżki od cen outletowych. 

Na miejscu outletem kieruje 6-osobowy zespół NEINVER, wspierany przez menadżerów centrali firmy w Warszawie i Madrycie. W FACTORY Gliwice znalazło pracę blisko 400 osób. Wiele uwagi NEINVER poświęca wsparciu lokalnych najemców i sieci handlowych, prowadzących swoje sklepy w FACTORY Gliwice. To Retail Academy z cyklem szkoleń z zakresu zarządzania, stylizacji i profesjonalnej obsługi klienta, badania Tajemniczego Klienta czy konkursy dla najemców z atrakcyjnymi nagrodami finansowymi. Centrum jest zarządzane zgodnie z jak najlepszymi standardami zrównoważonego rozwoju. Posiada certyfikat Breeam in Use oceniający zarządzanie na poziomie Excellent i sam obiekt na poziomie Very Good, a także certyfikat dostępności AIS, Zero Waste oraz 100% Zielona Energia.          

Oprócz szerokiej oferty marek, dla klientów przyjeżdżających na zakupy funkcjonują strefy wypoczynku z punktami ładowania urządzeń elektronicznych i naturalną roślinnością, plac zabaw dla dzieci oraz profesjonalnie wyposażone pokoje dla rodziców, umożliwiające nakarmienie i zadbanie o higienę najmłodszych. Na parkingu wyznaczono poszerzone miejsca dla aut należących do rodzin. Zamontowano ładowarkę do samochodów elektrycznych. Jest też punkt czerpania wody filtrowanej dla klientów. W ostatnim roku zadbano także o rozszerzenie stref zielonych wokół obiektu i łąkę kwietną. Od kilku lat funkcjonuje pasieka pszczół.

FACTORY Gliwice ma powierzchnię 12 tysięcy m.kw. i gromadzi 51 sklepów oraz punktów usługowych. 

Tagi: FACTORY Gliwice Małgorzata Pastuszka Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Gliwice

14-procentowy wzrost obrotów na 5. urodziny FACTORY Gliwice

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.