2022 to był bardzo dobry rok dla Galerii Rumia. Stały wzrost i rozwój pomimo remontów

2023-02-27 | 20:15

Rok 2022 dla Galerii Rumia stał pod znakiem metamorfozy i modernizacji obiektu. Pomimo trwających cały czas remontów lokali związanych z przenosinami bieżących i otwarciami nowych sklepów, Galeria odnotowała ponad 40 procentowy wzrost odwiedzalności w stosunku do roku poprzedniego.

IMV Polska – firma zarządzająca obiektem wspólnie z właścicielem - firmą GT,  opracowała strategię na rok 2022. Jakie cele udało się zrealizować w związku z rozwojem Galerii Rumia w ostatnim roku?

- Uważamy, że dużym sukcesem jest pojawienie się w Galerii Rumia dużych marek tj. Sinsay, Action i Maxi Zoo oraz powiększenie i zmodernizowanie salonów Cropp, Rossmann i House. Dzięki tym działaniom oraz skutecznie realizowanej strategii marketingowej zauważalny jest znaczny wzrost odwiedzalności (footfall), a także poprawa ogólnego wizerunek Galerii wśród Klientów

– powiedział przedstawiciel firmy zarządzającej obiektem – IMV Polska.

Już na początku roku udało się przedłużyć umowy najmu z Biedronką i drogerią Rossmann. Szczególnie istotna jest pierwsza umowa z dyskontem spożywczym, którą udało się podpisać na okres aż 15 lat. W pierwszych miesiącach 2022 roku podpisano także umowy ze wspomnianymi powyżej markami: Sinsay i Action, których salony po błyskawicznym remoncie lokali zostały oddane w ręce klientów już w maju 2022 roku. Niespełna miesiąc później w czerwcu 2022 roku został otwarty w Galerii Rumia sklep marki House w nowej odsłonie. Salon został powiększony o ponad 200m2 i znalazł się w nowej lokalizacji na poziomie „0” tuż przy wejściu głównym do Galerii. Sklep zaaranżowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki House.

W drugą połowę roku Galeria Rumia wkroczyła z kolejną umową podpisaną z dużą marką – Maxi Zoo czyli najpopularniejszą siecią sklepów z produktami dla zwierząt, która funkcjonuje na polskim rynku od 10 lat i należy do międzynarodowej Grupy Fressnapf, działającej w 11 europejskich krajach. Salon Maxi Zoo otworzył swoje podwoje 16 listopada 2022 roku. W międzyczasie, 5 października otwarty został w Galerii Rumia powiększony salon Cropp w zupełnie nowej aranżacji. Salon zajmuje powierzchnię aż 600 m2. Jest to jeden z trzech najnowocześniejszych konceptów salonów odzieżowych w Polsce i pierwszy tego typu na pomorzu.

Działania komercjalizacyjne zostały wsparte odpowiednio dobranym marketingiem i akcjami eventowymi, mającymi na celu budowanie i zacieśnianie relacji z lokalną społecznością. Na szczególną uwagę zasługuje czerwcowy Rajd Rowerowy z Galerią Rumia pod patronatem Urzędu Miasta, gdzie zwrócono uwagę na promocję ruchu i zdrowego stylu życia oraz kolejna edycja akcji „Wielkie choinek ubieranie” – angażujące uczniów lokalnych szkół podstawowych.
Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się także akcje pro sprzedażowe jak „Fala powrotu do szkoły” czy „Ogrzej się jesienią z Galerią Rumia”, a także kończące rok kalendarzowy wydarzenie pt. „Świąteczna pracownia elfów”.
Czy mamy już informacje dotyczące najbliższych miesięcy? Jak kształtują się plany właścicieli Galerii Rumia na rok 2023?

- Najważniejszym aspektem jest kontynuacja procesu rekomercjalizacji. W pierwszym kwartale 2023 planujemy reaktywację strefy gastronomicznej – jest to najważniejszy punkt komercjalizacji wyczekiwany przez Klientów Galerii Rumia.  Planujemy także powiększenie i zmodernizowanie sklepu Pepco oraz Biedronka. W drugim kwartale w Galerii Rumia pojawią się nowe marki – salon obuwniczy CCC i Dealz, które doskonale uzupełnią ofertę najemców  

– mówi Pan Jacek Ostwald, współwłaściciel Galerii Rumia.

Galeria Rumia to obiekt w samym sercu miasta Rumia, zlokalizowany w dobrze skomunikowanym miejscu – dogodnym zarówno dla podróżujących samochodem, jak i komunikacją miejską. Powierzchnia najmu to ponad 16 800 mkw. Do dyspozycji klientów jest przestronny, zadaszony parking, który pomieści 460 samochodów. Na trzech poziomach znajduje się 90 lokali, przeznaczonych na sklepy oraz punkty usługowe. Wśród głównych najemców znajdziemy m.in.:  Biedronkę, Sinasay, Action, Cropp, House, Monnari, KIK, Pepco, NEONET, klub fitness Calypso, multipleks kinowy Multikino czy drogerię Rossmann.

Tagi: Galeria Rumia Jacek Ostwald IMV Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Rumia

2022 to był bardzo dobry rok dla Galerii Rumia. Stały wzrost i rozwój pomimo remontów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.