Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, wzmacnia zespół zarządzający i rozwijający platformę. Do notowanej na giełdzie firmy dołączył doświadczony manager Bartłomiej Kaczmarek, który jako dyrektor sprzedaży będzie rozwijał relacje ze sprzedawcami oraz poszerzenie oferty asortymentowej platformy.
Cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu Gamivo. To wyjątkowy projekt łączący w sobie e commerce i gaming. To również nowe wyzwanie, jednak metodyka pracy w wielu obszarach będzie się pokrywać z moim doświadczeniem
– mówi Bartłomiej Kaczmarek, dyrektor sprzedaży Gamivo.
Bartłomiej Kaczmarek przez prawie 7 lat odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz dobór dostawców i analizę trendów rynkowych w Neonet. Wcześniej pracował jako manager w AB oraz Polkomtel, a także tworzył i rozwijał marki produkujące akcesoria gamingowe w Europie Środkowej. W zespole Gamivo będzie kierował zadaniami związanymi ze współpracą z grupą ponad 1 tys. sprzedawców platformy i pozyskaniu nowych.
Wierzę, że doświadczenie Bartłomieja w rozwoju projektów handlu online pozytywnie przełoży się na Gamivo. Chcemy dalej wzmacniać nasze relacje ze sprzedawcami. Naszym celem jest zapewnienie im najlepszego doświadczenia na platformie, a w konsekwencji zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowego asortymentu
- komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.
W I kwartale 2021 r. przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 108 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 2,14 mln zł i był o 207 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym okresie GAMIVO przeprowadziło reorganizację i zatrudniło nowych specjalistów w działach R&D, marketingu i sprzedaży. Spółka oprócz działań automatyzujących procesy skupia dużą uwagę na regularnym poszerzaniu oferty dostępnych produktów, a także rozwijaniu kanałów dotarcia do klientów o nowe źródła takie jak np. porównywarki cen.