Castorama, lider rynku produktów do budowy, remontu oraz wykończenia wnętrz, inwestuje w rozwój usług około produktowych. Kolejnym krokiem, po uruchomieniu kompleksowej obsługi związanej z projektowaniem czy montażem zabudowy kuchennej, jest nawiązanie współpracy z popularnym w Europie serwisem usługowym – NeedHelp. W startującej właśnie pilotażowej wersji serwisu będzie można łatwiej i szybciej znaleźć fachowców, wycenić i zlecić wykonanie usługi w okolicy.
Kompleksowa oferta
Układanie paneli, parkietów i płytek, malowanie i tapetowanie, a także montaż drzwi i okien czy składanie mebli ogrodowych to zadania, których wykonanie często zlecamy fachowcom. Ale jak znaleźć tych dobrych i godnych polecania? Tutaj z pomocą przychodzi Castorama. Sieć, w myśl idei zapewniania wszechstronnego wsparcia na każdym etapie remontu i wprowadzania zmian w domach, nawiązała współpracę z serwisem usługowym, umożliwiając swoim klientom dostęp do sprawdzonych fachowców. Platforma usług remontowych NeedHelp pośredniczy pomiędzy dostawcami a osobami poszukującymi wykonawców robót, jednocześnie dając gwarancje i zapewniając bezpieczeństwo obu stronom. Platforma dostępna jest pod adresem https://castorama.needhelp.com.
Pilotażowy program obejmuje sklepy w Warszawie oraz Siedlcach. Dzięki niemu klienci Castoramy w jednym miejscu zyskają dostęp do szerokiej oferty produktowej oraz usługowej, a to wszystko przy pełnej gwarancji jakości.
To naturalny krok w kierunku budowania doświadczeń klientów ukierunkowanych na kompleksową realizację usług. Od lat towarzyszymy naszym klientom w spełnianiu ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych domach, pomagając im poprawiać warunki mieszkaniowe. Cieszymy się, że teraz możemy ich wszechstronnie wesprzeć w każdym obszarze – od zapewnienia pełnej oferty produktowej, przez doradztwo aż po rekomendację sprawdzonych i wartych polecenia wykonawców
- wyjaśnia Beniamin Schön dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska.
Gwarancja bezpieczeństwa
Rozwiązanie to wygodna opcja dla klientów, którzy poszukują towaru i usługi w jednym miejscu. Dzięki niemu oszczędzają czas i zyskują dostęp do fachowców zlokalizowanych w ich najbliższej okolicy, których oferty mogą w łatwy sposób porównać. Do wyboru są wykonawcy reprezentujący różne poziomy cenowe i zakresy usług. Cały proces – od opublikowania zlecenia przez klienta do wyboru podwykonawcy zajmuje zwykle nie dłużej niż 24 godziny. Platforma pomaga kompleksowo zarządzić projektem – od rezerwacji, przez płatności i system weryfikacji jakości wykonania zlecenia.
To przyszłość rynku. Takie rozwiązanie pozwala klientowi zaoszczędzić czas i środki, a także zyskać spokój i pewność co do jakości usługi
– dodaje Beniamin Schön.
Każdy z wykonawców obecnych na platformie NeedHelp jest poddawany wielopoziomowej weryfikacji – pod kątem formalnym ze strony firmy NeedHelp oraz przez samych klientów poprzez system ocen. Dodatkowo każda usługa jest ubezpieczona od ewentualnych szkód na zdrowiu lub w majątku klienta oraz objęta gwarancją satysfakcji lub naprawy do kwoty 5 tys. zł.
Rozwiązanie jest pilotażowe i dostępne dla klientów wybranych sklepów Castoramy. Sieć planuje stopniową rozbudowę usługi i wprowadzenie jej w kolejnych lokalizacjach.