Define your game. Event promujący najnowszą kampanię marki 4F

2023-05-08 | 11:00

Motywowanie do ruchu i zdefiniowanie swojej ulubionej sportowej “gry” to główne wartości, które zostały poruszone podczas wydarzenia marki 4F promującego kampanię „Define Your Game”. Na evencie w warszawskim Domu Towarowym Braci Jabłkowskich gościli, dziennikarze influencerzy, twórcy kampanii oraz team 4F. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział we wspólnym treningu, wypełnić quiz, który pomagał zdefiniować, jaka forma ruchu najbardziej do nich pasuje oraz aktywnie spędzić czas w tematycznych strefach sportowych. Wydarzenie poprowadził wicemistrz świata w siatkówce i prowadzący podcast “W cieniu Sportu” - Łukasz Kadziewicz.

To właśnie założenia kampanii „Define your game” były głównym tematem w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez Łukasza Kadziewicza. Na początku rozmowy Magdalena Warchoł, dyrektor Marketingu 4F, opowiedziała o założeniu samej kampanii oraz jej przesłaniu.

- W ramach najnowszej kampanii Define your Game zachęcamy do tego, aby być aktywnym niezależnie od tego jaką formę ruchu wybieramy. Motywujemy do testowania wielu aktywności i wybrania takiej, która najbardziej nam odpowiada, niezależnie od tego czy jest to trening siłowy, joga, bieganie czy jazda na rolkach. Najważniejsze jest bycie w ruchu i pozostanie aktywnym. Jeżeli znajdziemy swoją ulubioną dyscyplinę sportu łatwiej nam będzie wytrwać w regularnym treningu

- powiedziała Magdalena Warchoł, Dyrektor Marketingu 4F.

W dalszej części rozmowy dziewczyny z team’u 4F opowiedziały, jaki sport je definiuje oraz co wnosi do ich codziennego życia. Beata Popadiak opowiedziała o swojej pasji do biegania, Aleksandra Chalimoniuk podkreśliła jak joga pozwala odnaleźć jej spokój i balans w codziennej często zabieganej rzeczywistości, natomiast Aleksandra Raszczuk, która trenuje kickboxing, zwracała uwagę, że ten sport pozwala jej rozładować stres i działa terapeutycznie.

- Sport daje mi wytchnienie i oczyszczenie głowy. Poza oczywistymi aspektami takimi jak bycie w formie i dbanie o swoje zdrowie, sport to ucieczka od rzeczywistości i element, którym zaczynam swój dzień, tak aby był jeszcze piękniejszy

- powiedziała Beata Popadiak, Social Media Manger 4F.

W każdym sporcie chodzi o to, żeby oczyścić głowę, z tego czym żyjemy na co dzień, jednocześnie zadbać o kondycję ciała i zachować jak najdłużej zdrowie

- mówiła Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR OTCF i podkreśliła, że ta pasja doprowadziła ją do ukończenia kursu instruktora jogi.

Aleksandra Raszczuk na co dzień odpowiedzialna za produkcję foto i wideo w OTCF, podzieliła się swoimi doświadczeniami treningów kickboxingu:

- Sport przede wszystkim otwiera nam drogę do społeczności. Poznajemy ludzi i tworzymy sobie krąg przyjaciół z którymi wspólnie trenujemy, jeździmy na zawody i kibicujemy jednemu klubowi. Dla mnie kicboxing poza treningiem i odskocznią dla głowy to przede wszystkim grupa ludzi, z którą mogę dzielić moją pasję.

- Aleksandra Raszczuk, Head of Production OTCF

Wreszcie przyszedł czas na najważniejszą część spotkania - wspólny energiczny trening prowadzony przez trenerów z Healthy Team By Anna Lewandowska - Basię Smironow-Kurp, Kasię Witkowską oraz Kubę Matuszewicza. Po wspólnym spalaniu kalorii uczestnicy wydarzenia mogli rozwiązać krótki quiz, który kierował do jednej ze stref tematycznych takich jak bieganie, joga, kolarstwo oraz taniec. W każdej ze stref goście mogli zobaczyć kolekcje marki 4F przeznaczone do odpowiedniej dziedziny sportu oraz spróbować swoich sił w ulubionej dyscyplinie - pojeździć na rowerkach napędowych, praktykować jogowe asany lub tańczyć specjalnie ułożoną przez Paulinę Maciejewską, choreografię do TikToka. Goście mogli więc testować nowe aktywności oraz zdefiniować nowe pasje.

Na wydarzeniu pojawili się dziennikarze z mediów lifestyle’owych, influencerzy oraz partnerzy marki 4F. Gośćmi wydarzenia byli między innymi Izabella Krzan, David Godziek, Natalia Uliasz czy Basia Tworek.
Event był zwieńczeniem kampanii Define Your Game, promującej kolekcję wiosna-lato już dostępnej w salonach 4F w całej Polsce oraz na 4f.com.pl.

zobacz materiał video

Tagi: 4F Kampanie marketingowe Magdalena Warchoł Beata Popadiak Aleksandra Raszczuk
Oceń artykuł:

Źródło: 4F

Define your game. Event promujący najnowszą kampanię marki 4F

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.