Dzięki C&A zrównoważony rozwój jest prosty dla wszystkich

2021-05-11 | 13:00

Celem C&A jest korzystanie w 100% z bardziej zrównoważonych bazowych materiałów do końca 2025 roku. Hasło #wearthechange staje się coraz bardziej rozpoznawalne dla klientów C&A za sprawą motta „Bądź eko. Z nami to proste.”

C&A wypełnia lukę pomiędzy pragnieniem zrównoważonego stylu życia a wdrożeniem go. Sprzedawca detaliczny chce, żeby zrównoważony rozwój był prosty. Dla wszystkich. Zostanie to zrealizowane dzięki szerokiemu wachlarzowi zrównoważonych kolekcji ubrań we wszystkich rozmiarach – łatwych do nabycia, o wysokiej jakości i dobrze dopasowanych – oraz dzięki utrzymywaniu właściwej relacji jakości do ceny.  

W 2020 roku termin #wearthechange z hasła C&A dotyczącego zrównoważonego rozwoju stało się ogólnym hasłem firmy. Zachęca ono wszystkich do tego, aby byli częścią zmian i aktywnie przyłączyli się do tej kampanii. Uproszczenie zrównoważonego rozwoju jest krokiem do przodu: 67% produktów C&A już dziś jest bardziej zrównoważonych. Do końca 2025 roku 100% bazowych materiałów marki będzie bardziej zrównoważonych. 

Hasło Bądź eko. Z nami to proste. oznacza, że oferujemy naszym klientom zrównoważoną modę bez żadnych kompromisów. Chcemy, żeby wszyscy wiedzieli, że nie muszą przepłacać lub długo szukać stylowych, zrównoważonych ubrań. Oferuje je C&A – każdego dnia. Upraszczamy zrównoważony rozwój tak, jak to tylko możliwe – dla naszych klientów i lepszego świata!

- twierdzi Maik Kleinschmidt, dyrektor ds. marketingu w C&A w Europie.

Aby pokazać, że zrównoważony rozwój nie musi być skomplikowany, C&A wdraża różne projekty i inicjatywy w tym obszarze tematycznym pod hasłem „Bądź eko. Z nami to proste.”. Pierwszy krok to  nowa strona internetowa firmy dotyczącej zrównoważonego rozwoju, która jest połączona ze sklepem internetowym. Z początkiem lata 2021 roku prowadzonych będzie więcej kampanii w mediach społecznościowych z naciskiem na zrównoważony rozwój oraz m.in. kampania 360 stopni promująca kolekcję strojów kąpielowych wyprodukowanych z materiałów pochodzących z recyklingu. Taka komunikacja będzie odbywać się nie tylko online, ale również będzie widoczna we wszystkich sklepach C&A.

Dowiedz się więcej online
Wszystkie informacje od C&A na temat inicjatyw, działań i materiałów związanych ze zrównoważonym rozwojem dostępne są na nowej stronie internetowej od 5 maja 2021 roku. To przejrzysta, a zarazem  zróżnicowana prezentacja działań C&A w zakresie zrównoważonego rozwoju – zaczynając od czterech najważniejszych dla firmy kwestii:

1. Biobawełna

Od sześciu lat C&A jest jednym z największych na świecie nabywców certyfikowanej bawełny organicznej. C&A chce mieć duży wpływ na sektor bawełny organicznej na całym świecie i wzmacniać go – dlatego też marka wspiera również inicjatywy, które pomagają rolnikom uprawiającym bawełnę w tradycyjny sposób w prowadzeniu bardziej zrównoważonych upraw. 

2. Recykling

W swoich kolekcjach C&A wykorzystuje materiały pochodzące z recyklingu takie jak poliester, nylon, bawełna, wełna, a nawet kaszmir. „Ponieważ moda z recyklingu jest lepsza dla Ciebie i naszej przyszłości” – chroni zasoby naturalne. Sieci rybackie, butelki plastikowe lub stare jeansy z lat 80 – wszystkie te rzeczy zostały wyprodukowane z cennych materiałów. Wszystkie mogą zostać wielokrotnie wykorzystane. 

3. Moda cyrkularna

Moda cyrkularna ma znaczenie dla C&A. Firma wyprodukowała już 4 miliony artykułów z certyfikatem Cradle to Cradle™. Jednak dla firmy C&A ważne jest również to, żeby ubrania do niej wracały, a nie były marnowane. Dlatego też sprzedawca detaliczny w 2018 roku wdrożył inicjatywę „We Take It Back” – i dał ponad 3 milionom kilogramów starych ubrań nowe życie.

4. Społeczność

W społeczności C&A wszyscy są mile widziani. Działalność firmy oparta jest na rodzinnych wartościach takich jak szacunek, miłość i odpowiedzialność – oraz na przyjemności dzielenia się z innymi. Dlatego też firma była jedną z pierwszych, które zdemokratyzowały modę i zaczęły tworzyć produkty dostępne dla większości ludzi. Co więcej, firma wspiera wiele projektów skupiających się na akceptacji własnego ciała (body positivity) i umacnianiu pozycji kobiet.

Tagi: C&A Maik Kleinschmidt
Oceń artykuł:

Źródło: C&A

Zobacz także

Dzięki C&A zrównoważony rozwój jest prosty dla wszystkich

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.