W chwili obecnej sieć Olimp to 33 lokale w systemie samoobsługowym, w stałej cenie za 100 g jedzenia. W pierwszych trzech miesiącach tego roku otwarto już trzy restauracje - w krakowskim biurowcu, w tarnowskim centrum handlowym oraz w Tarasach Zamkowych w Lublinie. W najbliższych tygodniach planowane są otwarcia w Toruniu, w centrach handlowych znajdujących się przy ulicach Broniewskiego 90 oraz Żółkiewskiego 15. W kolejnych miesiącach tego roku powstaną lokale w Warszawie, Łodzi i Ostrołęce.
Swoją działalność rozpoczęła właśnie 19. restauracja własna Grupa Gastromall. Nowy lokal pod marką Olimp zainaugurował działalność w nowoczesnym kompleksie biurowym w Krakowie.
W tym tygodniu Grupa sfinalizowała także umowę najmu na nową lokalizację w powstającym centrum handlowym w Jaworznie, zlokalizowanym przy ul. Grunwaldzkiej. Na 93 m kw. powstanie restauracja Olimp, najbardziej rozpoznawalna marka Grupy.
Grupa Gastromall dynamizuje także prace nad rozwojem konceptu Companeros w kilku formatach dopasowanych do atrakcyjnych, zróżnicowanych lokalizacji. Pod uwagę brane są centra handlowe, pasaże oraz główne ulice.
Grupa wdraża również projekt "Zdrowo z Olimpem", mający na celu dotarcie do klienta preferującego kuchnię opartą na warzywach, prostych przepisach, kaszach, zupach, a także edukację klientów w zakresie korzyści płynących ze stosowania prawidłowo zbilansowanej diety. Wiosną w restauracjach Olimp zagościły napoje smoothies, świeżo wyciskane soki, warzywne i owocowe koktajle.
Grupa Gastromall to właściciel 5 marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych - Olimp, Companeros i Lovit. W ramach działalności innowacyjnej Krakowskiego Klastra Gastronomicznego powstaje kuchnia centralna finansowana ze środków unijnych.
Tagi: