Idee, którymi warto się dzielić – agencja Q&A Communications w Shopping Mall Marketing 2020

2020-02-28 | 10:00

Tworzenie idei, którymi warto się dzielić to zadanie, które każdego dnia stawia sobie agencja Q&A Communications. Obszary, w których Q&A Communications kieruje się tą strategią to: reklama, eventy, digital, Social Media oraz Public Relations. Niemal 20-letnie doświadczenie firmy oraz jej PR-owe korzenie stanowią dziś o jej rynkowej przewadze

Ze wsparcia Q&A Communications korzystają kluczowe galerie handlowe w Polsce. Budując swój sukces, czerpią ze znajomości obecnych trendów i szerokiej perspektywy agencji, opartej na współpracy z wiodącymi markami z różnych branż: retail, motoryzacyjnej, energetycznej czy FMCG.

Agencja Q&A Communications tworzy zintegrowane kampanie z zakresu reklamy i PR-u dla najważniejszych galerii handlowych w Polsce, jest autorem eventów i działań PR-owych wchodzących w zakres stałej obsługi klientów oraz uczestniczy w akcjach prosprzedażowych, przynoszących galeriom największe wzrosty. W tworzeniu kampanii wizerunkowych, zespół stawia na główne wartości firmy: współpracę, szacunek, odwagę oraz odpowiedzialność.

Najbardziej cenimy projekty długofalowe, w trakcie których możemy weryfikować efekty współpracy i stawiać nowe cele. Zespół Q&A Communications specjalizuje się w przygotowywaniu kreatywnych kampanii komunikacyjnych, opartych o znajomość trendów branżowych oraz insighty konsumenckie, a także znajomość lokalnych realiów. Posiadamy wieloletnie relacje z mediami działającymi w różnych branżach oraz doświadczenie w zapobieganiu i wczesnym reagowaniu na sytuacje kryzysowe. Oferujemy usługi z zakresu doradztwa strategicznego i prowadzimy warsztaty strategiczne wierząc, że dzięki dobrze opracowanej strategii komunikacji firmy, jesteśmy w stanie zbudować spójny, kreatywny wizerunek marki. W ostatnim czasie uzupełniliśmy misję firmy o wątki związane ze zrównoważonym rozwojem. Dlatego cieszymy się, kiedy możemy inspirować Klientów - szczególnie galerie handlowe -  w obszarach, które są nam szczególnie bliskie

– mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządu Q&A Communications.

Istotnym wyróżnikiem agencji Q&A Communications jest umiejętność przyjmowania szerokiej perspektywy, wykraczającej poza obsługę klientów z jednej branży. Agencja obsługuje liderów branży motoryzacyjnej (SKODA), energetycznej (EDP Renewables), retail (Żabka Polska), AGD (Amica). W zakresie działań reklamowych, od 10 lat Q&A Communications zdobywa doświadczenie obsługując markę SUBWAY. Obecnie agencja tworzy kampanie dla Plac Unii City Shopping w Warszawie, Galerii SFERA w Bielsku-Białej i Galerii Mazovia w Płocku, CH Ogrody w Elblągu oraz Galerii Posnania.

Partnerzy Q&A Communications są jednocześnie założycielami fundacji Wayair Foundations, która prowadzi działania w Polsce oraz Afryce, tworząc m.in. Centrum Edukacyjne na terenie b. obozu uchodźców w Ulyankulu w Tanzanii.


Zobacz więcej informacji o projekcie SMM 2020


Napisz do nas. Zapytaj o udział w projekcie

 

Tagi: Przemysław Wojak Q&A Communications SMM 2020
Oceń artykuł:

Źródło: Q&A Communications

Idee, którymi warto się dzielić – agencja Q&A Communications w Shopping Mall Marketing 2020

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.