Tworzenie idei, którymi warto się dzielić to zadanie, które każdego dnia stawia sobie agencja Q&A Communications. Obszary, w których Q&A Communications kieruje się tą strategią to: reklama, eventy, digital, Social Media oraz Public Relations. Niemal 20-letnie doświadczenie firmy oraz jej PR-owe korzenie stanowią dziś o jej rynkowej przewadze
Ze wsparcia Q&A Communications korzystają kluczowe galerie handlowe w Polsce. Budując swój sukces, czerpią ze znajomości obecnych trendów i szerokiej perspektywy agencji, opartej na współpracy z wiodącymi markami z różnych branż: retail, motoryzacyjnej, energetycznej czy FMCG.
Agencja Q&A Communications tworzy zintegrowane kampanie z zakresu reklamy i PR-u dla najważniejszych galerii handlowych w Polsce, jest autorem eventów i działań PR-owych wchodzących w zakres stałej obsługi klientów oraz uczestniczy w akcjach prosprzedażowych, przynoszących galeriom największe wzrosty. W tworzeniu kampanii wizerunkowych, zespół stawia na główne wartości firmy: współpracę, szacunek, odwagę oraz odpowiedzialność.
Najbardziej cenimy projekty długofalowe, w trakcie których możemy weryfikować efekty współpracy i stawiać nowe cele. Zespół Q&A Communications specjalizuje się w przygotowywaniu kreatywnych kampanii komunikacyjnych, opartych o znajomość trendów branżowych oraz insighty konsumenckie, a także znajomość lokalnych realiów. Posiadamy wieloletnie relacje z mediami działającymi w różnych branżach oraz doświadczenie w zapobieganiu i wczesnym reagowaniu na sytuacje kryzysowe. Oferujemy usługi z zakresu doradztwa strategicznego i prowadzimy warsztaty strategiczne wierząc, że dzięki dobrze opracowanej strategii komunikacji firmy, jesteśmy w stanie zbudować spójny, kreatywny wizerunek marki. W ostatnim czasie uzupełniliśmy misję firmy o wątki związane ze zrównoważonym rozwojem. Dlatego cieszymy się, kiedy możemy inspirować Klientów - szczególnie galerie handlowe - w obszarach, które są nam szczególnie bliskie
– mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządu Q&A Communications.
Istotnym wyróżnikiem agencji Q&A Communications jest umiejętność przyjmowania szerokiej perspektywy, wykraczającej poza obsługę klientów z jednej branży. Agencja obsługuje liderów branży motoryzacyjnej (SKODA), energetycznej (EDP Renewables), retail (Żabka Polska), AGD (Amica). W zakresie działań reklamowych, od 10 lat Q&A Communications zdobywa doświadczenie obsługując markę SUBWAY. Obecnie agencja tworzy kampanie dla Plac Unii City Shopping w Warszawie, Galerii SFERA w Bielsku-Białej i Galerii Mazovia w Płocku, CH Ogrody w Elblągu oraz Galerii Posnania.
Partnerzy Q&A Communications są jednocześnie założycielami fundacji Wayair Foundations, która prowadzi działania w Polsce oraz Afryce, tworząc m.in. Centrum Edukacyjne na terenie b. obozu uchodźców w Ulyankulu w Tanzanii.