Do grona ekspertów zasiadających w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe dołączyła Katarzyna Zawadzka, która od blisko 10 lat pełni funkcję Brand Managera w marce Hexeline, czuwa nad stroną wizerunkową, a przede wszystkim nad rozwojem firmy.
Katarzyna Zawadzka odpowiada w Hexeline za tworzenie strategii marki – określenie jej roli, odpowiedzialność za funkcjonowanie, ewolucję oraz komunikację w ramach i poza strukturą marketingową. Do jej obowiązków należy również opracowywanie bieżącej strategii komunikacji, tworzenie planów kreacji materiałów ATL i BTL, nadzór nad planem mediowym i budżetem, a także implementacja kampanii w „tradycyjnych” oraz „nowych” mediach.
Katarzyna Zawadzka jest absolwentką POLIMODY prestiżowej uczelni we Florencji, studiowała na wydziale Luxury Management. Jest to jedna z czołowych szkół, cenionych na całym świecie, kształci najlepszych specjalistów z branży mody.
Od blisko 10 lat pełni funkcję Brand Managera w marce Hexeline, czuwa nad stroną wizerunkową, a przede wszystkim nad rozwojem firmy. Założycielką i właścicielką, a zarazem głównym projektantem jest Halina Zawadzka. Razem tworzą zgrany duet Matki i Córki.
Katarzyna Zawadzka z sukcesem rozwija markę na rynku rodzimym i zagranicznym. Świadczą o tym liczne nagrody, m.in."Superbrands"; tytuł "The Leading Woman Entrepreneurs of the World" nagroda przyznana przez organizację Star Group z Los Angeles zajmującą się promocją kobiet biznesu na całym świecie, czy wielokrotne wymienienie nazwiska Haliny Zawadzkiej na liście "50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polsce" przez Home&Market.