Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

2023-06-06 | 09:00

Świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, tj. owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej, to główny temat najnowszej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Detalista, wykorzystując wiele kanałów komunikacji, podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczeniu konsumentom wysokojakościowych produktów, do czego nawiązuje również hasło przewodnie kampanii: „Gdzie przebojową świeżość mam”.

Jak pokazują dane GfK Polonia, w 2022 r. ponad połowę koszyka zakupowego konsumentów stanowiły artykuły świeże . Z obserwacji wynika, że to właśnie ta kategoria produktów ma największy wpływ na wybór sklepu, do którego uda się klient. Świadoma tego jest sieć Kaufland, która zainaugurowała kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych Kaufland podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.
 
Krótkie drogi transportu

W sklepach Kaufland klienci przez cały rok mogą znaleźć ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw pochodzących ze sprawdzonych i certyfikowanych upraw, w tym produkty convenience, kiszonki i wyciskane soki. Sieć preferuje współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótką drogę transportu, a tym samym świeżość produktów. Jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.
 
Bezpieczne przechowywanie i ekspozycja

Wyróżnikiem sklepów Kaufland jest bez wątpienia lada obsługowa. W ciągu roku Kaufland oferuje klientom ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów. W przypadku tej kategorii asortymentu bardzo ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury, dlatego Kaufland dba o transport, przechowywanie i eksponowanie produktów z zachowaniem ciągu chłodniczego.

Regularna kontrola

W przypadku owoców i warzyw, produktów z lady oraz piekarni pracownicy sklepów Kaufland kontrolują jakość produktów wielokrotnie w ciągu dnia. Pieczywo jest wypiekane wg ściśle określonego planu, aby o każdej porze klienci mieli dostęp do świeżych chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pracownicy sieci Kaufland przechodzą regularne szkolenia dotyczące oceny jakości produktów oraz działań, które pozwalają zachować świeżość artykułów.

Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS. W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

Tagi: Kampanie marketingowe Kaufland
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.