MVGM podsumowuje pierwsze półrocze w CH Forum Gliwice i zapowiada zmiany

2023-10-03 | 17:31

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku CH Forum Gliwice, jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Śląsku, zanotowało znaczący wzrost liczby odwiedzających – footfall wzrósł niemal o 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2022 roku. Dodatkowo, obroty osiągnęły poziom 17 proc. wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Te wyniki stanowią pozytywny trend oraz obiecujący prognostyk na przyszłe miesiące. Właściciel, Deka Immobilien, wraz z zarządcą nieruchomości MVGM, kontynuują obrany kierunek rozwoju galerii, którego podstawą jest odpowiadanie na potrzeby odwiedzających, dlatego też przeprowadzili badania wśród obecnych klientów oraz mieszkańców strefy zasięgu i planują wprowadzenie szeregu zmian oraz udogodnień mających na celu podniesienie atrakcyjności obiektu.

CH Forum Gliwice, strategicznie położone w sercu miasta

CH Forum Gliwice, strategicznie położone w sercu miasta, pełni kluczową rolę jako centrum handlowo-rozrywkowe dla mieszkańców i odwiedzających region. Oferuje szeroką gamę sklepów, usług, restauracji i atrakcji, tworząc wyjątkowe miejsce zakupów oraz spędzania czasu wolnego.

- Najnowsze dane finansowe, liczba odwiedzających, obroty najemców, ale przede wszystkim wnioski z raportu, które wskazują że 40 proc. mieszkańców strefy zasięgu galerii jest jej lojalnymi klientami, potwierdzają pozycję CH Forum Gliwice jako lokalnego lidera w sektorze handlowym. Obserwowane trendy wzrostowe to efekt innowacyjnego podejścia do zarządzania nieruchomością. Stawiamy na różnorodny tenant-mix oraz wprowadzanie kolejnych udogodnień dla klientów w celu wzmocnienia dominującej roli galerii w regionie. W minionym półroczu podpisaliśmy umowy z nowymi dużymi najemcami na ponad 6300 mkw. Wśród nowych marek znaleźli się m.in. z Tous Jewelry, Medicine, Apart Mennica, Pandora, Intimissimi, Starbucks, Kodano i Homla. Ponadto, Home & You zwiększyło swoją powierzchnię wynajmu do ponad 500 mkw. i otworzyło swój flagowy salon w mieście.

wyjaśnia Małgorzata Słowik, Leasing Director, MVGM.

Ewolucja w galeriach handlowych

Ewolucja w galeriach handlowych jest procesem ciągłym, kształtowanym przez trendy, mody oraz zmiany w stylu życia i sposobie robienia zakupów przez konsumentów. Obecnie jednym z wyzwań dla większości centów handlowych jest stworzenie bodźców skłaniających klientów do częstszego odwiedzania i spędzania w nich czasu. Rosnącą popularnością cieszy się także koncepcja smart shoppingu, która zakłada, że klienci wybierając miejsce do zakupów biorą pod uwagę cenę, czas, wygodę, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb oraz wysoką jakość obsługi.

- Istotne jest, by co jakiś czas zweryfikować i poznać w sposób rzetelny, czyli za pomocą badań społecznych, preferencje obecnych i potencjalnych klientów. Na przestrzeni kilu lat ich przyzwyczajenia, potrzeby i profil zmieniają się. W CH Forum Gliwice chcemy podążać za klientem i oferować mu sprofilowane udogodnienia czy usługi - mówi Małgorzata Słowik.

Badania zrealizowane przez GfK Polonia na zlecenie Deka Immobilien oraz MVGM pozwoliły na głębsze zrozumienie klientów Forum. Pomogły one poznać ich socjo-demograficzny profil, potrzeby a także oczekiwania wobec galerii oraz sposobów spędzania wolnego czasu.

- Raport ujawnił nam ogromny potencjał tkwiący w sferze zasięgu. Pozyskane wnioski wsparły nas w zdefiniowaniu warunków, które muszą zostać spełnione, aby przyciągnąć nowe osoby do CH Forum Gliwice w przyszłości. Bazując na tych ustaleniach, opracowaliśmy wszechstronną strategię, nakreślającą kierunki dalszego rozwoju centrum w obszarze leasingu, marketingu oraz customer experience.

- podkreśla Martyna Pustuł, Head of Retail Property Management, MVGM.

Wśród zapowiadanych zmian znajduje się wzbogacona oferta handlowa o nowe marki, precyzyjnie dopasowane do profilu grup docelowych, co ma podkreślić unikalne pozycjonowanie.  

- W procesie tworzenia nowego konceptu customer experience wzięliśmy pod uwagę całokształt wrażeń, emocji i interakcji, które towarzyszą klientom podczas ich wizyt w CH Forum Gliwice - kontynuuje Martyna Pustuł.

Wdrażając nową strategię, efektywny marketing pełni kluczową rolę jako łącznik między galerią a klientami. Skupienie na przekazywaniu nowości i doświadczeń za pomocą rozbudowanych strategii marketingowych jest istotne dla utrzymania atrakcyjności i konkurencyjności galerii. Warto podkreślić, że nowe inicjatywy są kontynuacją holistycznego podejścia MVGM do zarządzania obiektem oraz dążenia do tego, aby centrum było miejscem nie tylko zakupów, ale także przestrzenią, w której warto spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.

- Już wkrótce zaprezentujemy mieszkańcom regionu zupełnie nową linię komunikacji. W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów planujemy wzmocnić naszą obecność w kanałach digitalowych, tworząc bardziej różnorodne treści. Będzie więcej materiałów wideo a także rozszerzymy naszą współpracę z influencerami. Nasi klienci mogą oczekiwać wielu atrakcyjnych inicjatyw, zarówno o charakterze rozrywkowym, jak i edukacyjnym. Wierzymy, że każdy odnajdzie coś ciekawego dla siebie - wyjaśnia Martyna Pustuł.

Tagi: CH Forum Gliwice Małgorzata Słowik MVGM Martyna Pustuł Deka Immobilien
Oceń artykuł:

Źródło: MVGM

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

MVGM podsumowuje pierwsze półrocze w CH Forum Gliwice i zapowiada zmiany

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.