We wtorek 6 lutego odbyło się uroczyste otwarcie nowego klubu Xtreme Fitness Gyms w poznańskim Starym Browarze. Wydarzenie przyciągnęło wielu miejscowych miłośników zdrowego stylu życia, którzy mieli okazję nie tylko wypróbować sprzęt i wspólnie potrenować, ale także skorzystać z wielu przygotowanych atrakcji. Odwiedzający zapoznawali się również z ofertą klubu, która obejmuje różnorodne zajęcia fitness oraz dostęp do kilku stref: cardio z rowerkami, bieżniami, orbitrekami czy schodami, funkcjonalna przygotowana specjalnie pod autorski program HIIT 10XTraining, air zone, w której znajdują się ergometry i airbike'i oraz bogato wyposażone strefy maszyn siłowych i wolnych ciężarów. Klub działa na bazie sprzedaży karnetów, honoruje również najpopularniejsze karty sportowe (FitSport, FitProfit, Multisport, Medicover Sport, PZU Sport). Pierwsze wejście jest darmowe dla wszystkich chętnych. Klubowicze, niezależnie od wykupionego karnetu, mają także możliwość odbycia bezpłatnej konsultacji z instruktorem klubu, otrzymują dostęp do aplikacji na telefony z cyfrową kartą wstępu i planami treningowymi oraz platformy VOD z kilkuset zajęciami fitness online, poradami trenerów, fizjoterapeutów i dietetyków.
Lokalizacja w Starym Browarze to niewątpliwie wyróżnik klubu. Nagrodzony wieloma międzynarodowymi i branżowymi nagrodami obiekt jest jedną z atrakcji architektonicznych Poznania. To projekt typu mixed-use będący centrum handlu i sztuki. Jego łączna powierzchnia całkowita wynosi ok. 130 000 m². Mieści się w nim m.in. blisko 200 sklepów, lokale gastronomiczne, przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe oraz 4-hektarowy park. Obecnie znajduje się w rękach Deutsche Asset Management, a pierwotnie należał do Grażyny Kulczyk.
Od teraz poznaniacy nie tylko zrobią w nim zakupy, skorzystają z usług gastronomicznych czy obejrzą wystawę, ale także popracują nad swoją sylwetką i zadbają o zdrowie. – Szukając lokalizacji pod nasze kluby, kierujemy się przede wszystkim komfortem klubowiczów. Zapewniają go galerie handlowe i retail parki, na które coraz częściej pada nasz wybór
– mówi James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms.
Wskazuje on na zalety tego typu obiektów – dysponują one dużymi parkingami, znajdują się w atrakcyjnych, dobrze skomunikowanych miejscach. Ponadto odpowiadają na inne codzienne potrzeby ludzi, jak chociażby zakupy, które można zrealizować przy okazji przyjazdu na trening. James Cotton zwraca uwagę na fakt, że jest to tak samo wartość dodana dla parków handlowych.
– Nasi klubowicze regularnie odwiedzają je w godzinach i dniach innych niż te najpopularniejsze na zakupy. Podpisując wieloletnie, średnio 10-letnie umowy najmu, jesteśmy pewnym i stabilnym partnerem biznesowym. Nasza oferta wzbudza zainteresowanie zarządców nieruchomości, którym zależy na dywersyfikacji biznesu, a także na reagowaniu na bieżące rynkowe oraz konsumenckie trendy i potrzeby klientów – tłumaczy CEO Xtreme Fitness Gyms. Jak dodaje, otwarcie klubu w Poznaniu jest początkiem ekspansji sieci do największych polskich miast. Sieć poszukuje i negocjuje nowe lokalizacje w Warszawie, Krakowie czy też Katowicach. Jednocześnie kontynuowane jest pozyskiwanie lokali w miejscowościach do 100 tysięcy mieszkańców, które wciąż stanowią podstawę krajowej ekspansji sieci. Działania te przybliżają markę do zrealizowania swojego celu zrzeszenia pod szyldem Xtreme Fitness Gyms 227 klubów do końca 2027 r.