Firma W.P.C. Sport, będąca wyłącznym dystrybutorem marki Saucony, otworzyła pierwszy, monobrandowy sklep w Polsce zlokalizowany w Factory Outlet w podkrakowskiej Modlniczce. Jeden z największych na świecie producentów butów do biegania oferuje nie tylko obuwie sportowe, ale również lifestyle’owe. Dla amerykańskiego brandu to kolejny istotny krok w rozwoju i budowaniu rozpoznawalności na krajowym rynku.
Nowoczesny salon na terenie Factory Outlet został zaopatrzony w pełną ofertę marki Saucony. Klienci mogą znaleźć między innymi profesjonalne buty biegowe, buty z kolekcji Saucony Originals, szeroki asortyment obuwia dla dzieci, a także odzież oraz akcesoria.
- To pierwszy z planowanych w Polsce sklepów Saucony. Chcemy zaoferować nasze produkty jak najszerszej grupie odbiorców poprzez tworzenie własnej sieci retail. Wierzę, że każda marka powinna budować sprzedaż w wielu kanałach zgodnie z zasadą omnichannel. Naturalnie zatem po stworzeniu dedykowanego kanału e-commerce, przyszedł czas na retail. Wciąż wielu konsumentów lubi odwiedzać centra handlowe czy dedykowane punkty, dlatego my, jako producenci, nie możemy o tym zapominać. W planach mamy otwarcie kolejnych sklepów
– mówi Grzegorz Grzegorczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu w W.P.C. Sport.
Saucony jest jedną z najstarszych marek na świecie, powstałą w 1898 r. Specjalizuje się między innymi w produkcji butów do biegania zarówno dla zawodowców, jak i sportowców-amatorów. Brand czerpie także inspiracje z mody ulicznej poprzez dedykowaną linię obuwia lifestyle’owego – Saucony Originals. Produkty marki można również znaleźć w największych multibrandach w Polsce, biegowych sklepach specjalistycznych, a także wiodących salonach streetwearowych.