Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu

2020-06-17 | 14:41

– Pierwsza połowa czerwca, wraz ze zniesieniem limitu klientów mogących jednocześnie robić zakupy w centrum, pokazuje, że nowa normalność nie oznacza dla nas spadków, wręcz przeciwnie – dla wielu najemców to czas wzrostów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

– Osiągamy już wyniki odwiedzalności porównywalne z zeszłorocznymi. Od dnia ponownego otwarcia centrum 4 maja obserwujemy dynamiczny wzrost wszystkich wskaźników sprzedażowych. W drugim tygodniu czerwca osiągnęliśmy już odwiedzalność odpowiadającą 99% wyniku ubiegłorocznego. Tak dobre wyniki wynikają m.in. z faktu, że centra outletowe są często destynacją stricte zakupową. Zasadniczo mają ograniczoną ofertę spędzania wolnego czasu, a klienci przyjeżdżają do nas ze sprecyzowanymi planami zakupowymi. Również znaczenie atrakcyjniejsza oferta cenowa - od 30 do 70% przez cały rok w stosunku do cen regularnych sprawia, że szczególnie w okresach wzmożonego oszczędzania, poszukujący markowych produktów jeszcze chętniej robią zakupy w obiektach takich jak nasz.

– mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.

We wszystkich centrach VIA Outlets w Europie klienci bardzo chętnie powracają do zakupów.                        

– Z radością obserwujemy, że apetyt na fizyczne zakupy w bezpiecznym otoczeniu jest bardzo duży. Coraz większa liczba najemców osiągająca nawet wyższe wyniki niż rok temu to wyraźny znak, że kupujący tęsknili za doświadczeniem związanym z odwiedzaniem naszego centrum. Co również istotne z punktu widzenia konsumenta, 99% najemców we Wrocław Fashion Outlet wznowiło działalność 

– dodaje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

– Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi pracujemy przede wszystkim nad jak najszybszym odrobieniem obopólnych strat spowodowanych siedmiotygodniowym zakazem handlu. Poszukujemy rozwiązań, które pomogą m.in. w optymalnym zarządzaniu towarem np. oferując dodatkową powierzchnię w formule pop-up. Przywrócenie możliwości handlu w niedziele również z pewnością zwiększyło by szanse na rekompensatę strat poniesionych w marcu i kwietniu.

Zakupy od 4 maja we Wrocław Fashion Outlet odbywają się w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego - zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników centrum to dla nas bezwzględnie priorytet – mówi Aleksandra Perz. – Dlatego jeszcze przed ponownym otwarciem zespół Wrocław Fashion Outlet zadbał m.in. o wprowadzenie zunifikowanego oznaczenia dotyczącego zachowania zasad bezpieczeństwa na powierzchniach wspólnych oraz w lokalach najemców, bezkolizyjny ruch osób wchodzących i wychodzących, ścisłą kontrolę liczby gości przebywających na terenie obiektu, powszechną dostępność płynów do dezynfekcji rąk. Widoczne wzrosty odwiedzalności Wrocław Fashion Outlet są najlepszym dowodem na to, że nasi goście czują się z nami absolutnie bezpiecznie i komfortowo.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Tagi: Aleksandra Perz Ewa Pawłowska Wrocław Fashion Outlet
Oceń artykuł:

Źródło: WFO

Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.