Żabka największą siecią handlową z opcją click&collect

2020-12-11 | 14:00

Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sieci Żabka. Wystarczy poprzez aplikację mobilną żappka złożyć zamówienie i odebrać zakupione produkty w najbliższym lub zlokalizowanym najbardziej „po drodze” sklepie. Od 6 grudnia br. Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski. Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie. To naturalna odpowiedź Żabki na potrzeby konsumentów i franczyzobiorców, by – zwłaszcza w dobie pandemii – zakupy realizować jeszcze wygodniej, szybciej i bezpieczniej.

Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową. Ponadto zakupy dokonywane w ten sposób są niezwykle wygodne – klient nie musi pakować produktów, może złożyć zamówienie w domowym zaciszu, a następnie odebrać je w dogodnym dla siebie czasie i sklepie Żabka. 

Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4  mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800  placówek sieci Żabka w Polsce

– mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska. 

Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Klienci, którzy zdecydują się na dokonanie zakupów w tej formie, mają gwarancję, że otrzymają zamówienie skompletowane z najwyższej jakości produktów – o długich terminach przydatności i odpowiednio, bezpiecznie spakowanych. Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka. Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób. 

Żabka rozpoczęła test usługi „Zamów i odbierz” w kwietniu br., oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu będą mogli z niej korzystać klienci w całej Polsce – zarówno w aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach. 

Sieć Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które mają poprawić komfort i satysfakcję z zakupów, ale także zadbać o tak ważne w aktualnej sytuacji bezpieczeństwo klientów, franczyzobiorców i pracowników. 

Tagi: Tomasz Blicharski Żabka Żabka Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Żabka

Żabka największą siecią handlową z opcją click&collect

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.