Rynek odzieży męskiej w Polsce nabrał w pierwszej połowie 2013 r. większego tempa rozwoju. Marki działające w tej branży otwierają swoje nowe salony i kładą nacisk również na sprzedaż internetową. Wśród nich znajduje się także marka Pako Lorente, która w tym roku dołączyła m.in. do najemców CH Jantar oraz Factory Outlet Warszawa Annapol. O tym co jeszcze czeka klientów Pako Lorente w najbliższym czasie mówi Cezary Ziarkowski, dyrektor ds. reklamy i marketingu firmy.
Jak ocenia Pan dotychczasową działalność firmy?
W ciągu ostatnich 2 lat Pako Lorente nieustannie się rozwija zarówno pod względem wizerunkowym, jak i rodzaju i ilości asortymentu, a także liczby otwieranych salonów oraz zatrudnieniem rzeszy nowych pracowników.
Ile w takim razie posiadają Państwo salonów?
W Polsce oraz Europie środkowo-wschodniej posiadamy 35 salonów pod logiem Pako Lorente oraz kilkadziesiąt z wydzieloną powierzchnią na nasz asortyment.
Prowadzą Państwo także e-sklep.
Sklep internetowy będzie dopiero przechodził renowację w najbliższym czasie. Zostanie on wzbogacony o nowy design i asortyment.
Czy nie obawiają się Państwo konkurencji?
W czasach kryzysu jako nieliczni otwieramy kolejne salony, zwiększamy sprzedaż inwestujemy w reklamę, uważamy więc, że to my jesteśmy konkurencją dla innych firm o podobnym profilu działalności.
Jakie są Państwa plany rozwoju na 2013 rok?
W najbliższym czasie planujemy otworzyć kolejne 5 salonów w Polsce i zagranicą, interesują nas głównie lokale użytkowe w dużych galeriach handlowych o wielkości około 120 mkw.
Tagi: