Pasaż Tesco to ogólnopolska sieć centrów handlowych należących do Tesco Polska. W swoim portfolio zarządza 129 obiektami - od mniejszych punktów handlowych do dużych obiektów z kilkudziesięcioma najemcami. Pasaże Tesco zapewniają swoim klientom zróżnicowaną i bogatą ofertę, pozwalając tym samym na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów w jednym miejscu - informuje Łukasz Kędzior, Marketing Manager w dziale Zarządzania Pasażami Tesco.
Handel na przestrzeni ostatnich lat dynamicznie się zmienia. Oznacza to, że zachodzi realna potrzeba nieustannego poszukiwania rozwiązań, które wyróżnią nas na tle konkurencji. W reakcji na potrzeby rynku, ale również zmieniający się styl życia i rosnące potrzeby konsumentów, Tesco Polska rozpoczęło projekt zmniejszania powierzchni hipermarketowych na rzecz powiększania swoich centrów handlowych. Dzięki wygospodarowanej w ten sposób przestrzeni znalazło się miejsce na nowe marki, które zagościły w gronie najemców Pasaży Tesco. Do portfolio w ostatnim okresie dołączyli m.in. H&M, TK Maxx, Martes Sport czy Decathlon.
Projekty downsizingu objęły Pasaże Tesco: Kraków Kapelanka, Zielona Góra, Poznań Serbska, Rybnik, Gdynia Nowowiczlińska, Jelenia Góra i Łódź Widzew.
Dla zobrazowania przeprowadzanych modernizacji warto jest powołać się na konkretne przykłady. Przyglądnijmy się modernizacji Pasażu Tesco - Kraków Kapelanka.
Jesienią ubiegłego roku zakończył się proces przebudowy Pasażu w Krakowie, przy ul. Kapelanka 54. Dzięki wydzieleniu nowych powierzchni w obiekcie pojawili się tacy najemcy jak: H&M, Martes Sport, Media Expert i Rossmann. Są to liderzy w swoich sektorach, a także marki, które wskazywali klienci Tesco w badaniach sprawdzających sklepy i usługi najbardziej przez nich pożądane.
Nie bez znaczenia są również trendy i nowoczesny wystrój sklepu, mający na celu odpowiednią ekspozycję produktów oraz stworzenie unikalnej atmosfery podczas robienia zakupów.
W trakcie procesu przebudowy nowy wymiar zyskał salon marki CCC, który został otwarty w najnowszym koncepcie. Najemcy w tzw. „starej” części Pasażu również przeprowadzili refity lokali, m.in. Carinii, sklep zoologiczny Banana ZOO, Nuvo Nails - studio paznokci, Alior Bank, Krakowskie Wypieki, Salon Optyczny Mielnicki & Bieniek, kwiaciarnia Sofi Flora. W tej samej części Pasażu otworzyły się również nowe punkty, takie jak drogeria Yves Rocher oraz kawiarnia Costa Coffee.
Pasaże Tesco zyskują także rozbudowane funkcje rozrywko-rekreacyjne. Pasaż Kraków Kapelanka otrzymał nowy plac zabaw, który stanął w nowoutworzonej części. Dzięki temu Pasaż Tesco to nie tylko przestrzeń zakupowa, ale również miejsce przyjazne rodzinom, które oczekują różnorodnych form spędzania wolnego czasu.
Z końcem października 2018 roku obiekt został oficjalnie otwarty i wsparty zintegrowaną komunikacją marketingową opartą na kampanii outdoorowej na terenie miasta oraz reklamach prasowych i radiowych. Całość zapowiadała event otwarcia z udziałem gwiazd - Natalii Siwiec i Mateusza Gesslera oraz koncert Marty Gałuszewskiej – zwyciężczyni The Voice of Poland. W ten sposób, za pośrednictwem znanych i bliskich klientom osób, zostali przedstawieni nowi najemcy Pasażu Tesco w Krakowie.