Zmiany nawyków zakupowych klientów i dostępność coraz większej liczby marek w cyfrowej przestrzeni sprawiły, że budowa lojalności i zaangażowania konsumentów to aktualnie jedno z większych wyzwań firm działających na styku offline i online. Szacuje się, że średnia długość ludzkiej uwagi wynosi obecnie 8,25 sekundy. Przyciągnięcie odbiorców i zatrzymanie ich na dłużej to kluczowe zadanie dla organizacji, które realizują swoje strategie w oparciu o kanał mobilny.
W odpowiednim zarządzaniu tym wyzwaniem specjalizuje się dział Solutions Future Mind. Poprzez silną sieć ekspercką i partnerską pomaga klientom w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych. W ramach jednej z ostatnich realizacji, eksperci firmy wsparli zespoły Żabki i Super-Pharm w przygotowaniu business case'ów dla rozwiązania angażującego użytkowników.
Bazując na aktualnych potrzebach i planach swoich klientów, eksperci Future Mind pomogli w zbudowaniu uzasadnienia biznesowego dla zmian w aplikacjach mobilnych, a także w wyborze odpowiedniego dostawcy - Storyly. Działania te zaowocowały wdrożeniem modułu stories w aplikacjach mobilnych Super-Pharm i Żabka, który umożliwia tworzenie przyciągających uwagę użytkowników relacji wewnątrz aplikacji. Moduł stories od Storyly daje również możliwość prowadzenia dodatkowej sprzedaży z tego poziomu.
– W Future Mind staramy się odpowiednio adresować potrzeby klientów i proponować rozwiązania, które pozytywnie wpływają na rentowność ich biznesu. Realizujemy projekty i wspieramy naszych partnerów, biorąc pod uwagę nie tylko ich cele biznesowe, ale także otoczenie, w którym prowadzą działalność. Marki, które dotychczas skorzystały z naszych rekomendacji oraz metodologii weryfikacji technicznej, mogły w znacznym stopniu zaoszczędzić czas potrzebny na analizę dostawców i ograniczyć ryzyko związane z wdrożeniem konkretnej innowacji – mówi Paweł Wasilewski, Head of Solutions w Future Mind. – Teraz dzięki współpracy ze Storyly, nasi długoletni partnerzy, Żabka i Super-Pharm zyskali możliwość przekazania za pośrednictwem aplikacji mobilnej dowolnego komunikatu – w sposób, który jest angażujący i chwytliwy, a przede wszystkim zatrzymujący użytkowników na dłużej – dodaje.
W perspektywie kolejnych kwartałów Future Mind i Storyly będą zacieśniać współpracę. Firmy pracują nad kolejnymi wdrożeniami, które pozwolą klientom biznesowym dowiedzieć się więcej o użytkownikach, budować ich zaangażowanie, przy jednoczesnej poprawie konwersji.
– Utrata pozyskanych użytkowników jest bardzo kosztowna w porównaniu z ich utrzymaniem. Marketerzy muszą więc wykazać się kreatywnością w zakresie strategii zaangażowania, wyjść poza granice ekranu mobilnego i budować angażującą, wciągającą, interaktywną i spersonalizowaną komunikację z konsumentami – mówi Tomer Israeli, Director of Sales & Partnerships, Europe & Israel w Storyly. – Stories od Storyly daje firmom nowy, pełnoekranowy i znany kanał, który mogą wykorzystać do tworzenia interaktywnych treści, zbierania wiarygodnych danych oraz dostarczania unikalnych doświadczeń swoim klientom. Wierzymy, że dzięki współpracy z Future Mind będziemy mogli dotrzeć z naszą platformą do nowych graczy, którzy podążają za potrzebami użytkowników i szukają skutecznego sposobu na ich lojalizację – dodaje.