Żabka i Super-Pharm współpracują z Storyly

2023-06-02 | 15:15

Dział Solutions firmy technologiczno-doradczej Future Mind nawiązał współpracę ze Storyly, platformą angażowania użytkowników, która umożliwia osadzenie stories w aplikacjach mobilnych i stronach internetowych. Organizacje mogą pochwalić się już pierwszymi rezultatami partnerstwa. Dzięki usłudze Stories od Storyly klienci Future Mind – Żabka i Super-Pharm, zyskali możliwość tworzenia i zamieszczania własnych interaktywnych relacji bezpośrednio w aplikacjach mobilnych.

Skuteczna strategia mobilnego zaangażowania

Zmiany nawyków zakupowych klientów i dostępność coraz większej liczby marek w cyfrowej przestrzeni sprawiły, że budowa lojalności i zaangażowania konsumentów to aktualnie jedno z większych wyzwań firm działających na styku offline i online. Szacuje się, że średnia długość ludzkiej uwagi wynosi obecnie 8,25 sekundy. Przyciągnięcie odbiorców i zatrzymanie ich na dłużej to kluczowe zadanie dla organizacji, które realizują swoje strategie w oparciu o kanał mobilny.

W odpowiednim zarządzaniu tym wyzwaniem specjalizuje się dział Solutions Future Mind. Poprzez silną sieć ekspercką i partnerską pomaga klientom w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych. W ramach jednej z ostatnich realizacji, eksperci firmy wsparli zespoły Żabki i Super-Pharm w przygotowaniu business case'ów dla rozwiązania angażującego użytkowników.

Bazując na aktualnych potrzebach i planach swoich klientów, eksperci Future Mind pomogli w zbudowaniu uzasadnienia biznesowego dla zmian w aplikacjach mobilnych, a także w wyborze odpowiedniego dostawcy - Storyly. Działania te zaowocowały wdrożeniem modułu stories w aplikacjach mobilnych Super-Pharm i Żabka, który umożliwia tworzenie   przyciągających uwagę użytkowników relacji wewnątrz aplikacji. Moduł stories od Storyly daje również możliwość prowadzenia dodatkowej sprzedaży z tego poziomu.

– W Future Mind staramy się odpowiednio adresować potrzeby klientów i proponować rozwiązania, które pozytywnie wpływają na rentowność ich biznesu. Realizujemy projekty i wspieramy naszych partnerów, biorąc pod uwagę nie tylko ich cele biznesowe, ale także otoczenie, w którym prowadzą działalność. Marki, które dotychczas skorzystały z naszych rekomendacji oraz metodologii weryfikacji technicznej, mogły w znacznym stopniu zaoszczędzić czas potrzebny na analizę dostawców i ograniczyć ryzyko związane z wdrożeniem konkretnej innowacji mówi Paweł Wasilewski, Head of Solutions w Future Mind. Teraz dzięki współpracy ze Storyly, nasi długoletni partnerzy, Żabka i Super-Pharm zyskali możliwość przekazania za pośrednictwem aplikacji mobilnej dowolnego komunikatu – w sposób, który jest angażujący i chwytliwy, a przede wszystkim zatrzymujący użytkowników na dłużej dodaje.

W perspektywie kolejnych kwartałów Future Mind i Storyly będą zacieśniać współpracę. Firmy pracują nad kolejnymi wdrożeniami, które pozwolą klientom biznesowym dowiedzieć się więcej o użytkownikach, budować ich zaangażowanie, przy jednoczesnej poprawie konwersji.

– Utrata pozyskanych użytkowników jest bardzo kosztowna w porównaniu z ich utrzymaniem. Marketerzy muszą więc wykazać się kreatywnością w zakresie strategii zaangażowania, wyjść poza granice ekranu mobilnego i budować angażującą, wciągającą, interaktywną i spersonalizowaną komunikację z konsumentamimówi Tomer Israeli, Director of Sales & Partnerships, Europe & Israel w Storyly.Stories od Storyly daje firmom nowy, pełnoekranowy i znany kanał, który mogą wykorzystać do tworzenia interaktywnych treści, zbierania wiarygodnych danych oraz dostarczania unikalnych doświadczeń swoim klientom. Wierzymy, że dzięki współpracy z Future Mind będziemy mogli dotrzeć z naszą platformą do nowych graczy, którzy podążają za potrzebami użytkowników i szukają skutecznego sposobu na ich lojalizację dodaje.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Future Mind Super-Pharm Żabka
Oceń artykuł:

Źródło: Future Mind

Żabka i Super-Pharm współpracują z Storyly

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.