Grupa Atrium z sukcesem realizuje kluczowe elementy strategii, zakładającej wzbogacanie i uatrakcyjnianie swojego portfolio. Wprowadzając innowacyjne koncepty handlowe i rozrywkowe oraz kreatywne aranżacje wnętrz, oferuje odwiedzającym nowe doświadczenia oraz kształtuje sposób spędzania wolnego czasu kreatywnie i jakościowo. Spółka wzmacnia swoją pozycję w stolicy poprzez tworzenie unikatowych miejsc, które wyznaczają styl życia, w wyjątkowy sposób łącząc zakupy, relaks i miejską rozrywkę.
Jeszcze w IV kwartale tego roku czeka nas zakończenie kolejnego etapu rozbudowy i przebudowy Atrium Promenada – flagowego obiektu z portfolio spółki. Pasaż główny w centrum handlowym zamieni się w Aleję Fontann – przestrzeń unikalną pod względem architektury i atmosfery, w której znajdą się flagowe sklepy oraz salony modowe w najnowszych konceptach, a także takie, które w Polsce pojawią się po raz pierwszy.
Obiekt wzbogaci się również o dobudowaną strefę food courtu, unikatową w zakresie aranżacji wnętrz i projektu architektonicznego, a powierzchnia centrum handlowego powiększy się o 13 400 m kw GLA. Atrium Promenada stanie się wyjątkowym miejscem, w którym funkcje zakupowe połączą się z inspirującą przestrzenią dedykowaną relaksowi, pracy, rozrywce, kulturze i gastronomii.