Młode, silne, niezależne dziewczyny z całego świata prezentują kolekcję Love The Progress i tworzą nową definicję słowa dziewczyna. Brytyjska aktorka Millie Bobby Brown i założycielka GeekGoesChic Kasia Gola dzielą się swoim przekazem. Zobaczcie jakim.
Słownikowa definicja słowa “dziewczyna” może budzić mieszane uczucia. Niejednokrotnie termin ten ma pejoratywny wydźwięk, a słowniki na całym świecie określają dziewczyny jako słabszą płeć. Converse zauważył tę narrację i chce zachęcić dziewczyny do przedstawiania własnych definicji. Odpowiedź na pytanie „Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?”, pozwoli rozpocząć inicjatywę, która pozwoli zredefiniować przez globalne instytuty językowe przestarzałe definicje słowa dziewczyna. W końcu kobiety potrafią udowodnić, że nie są „słabą płcią”, że mają w sobie siłę i zdolności, by robić to co chcą, co czują i co jest dla nich ważne.
Marka Converse już od dziesięcioleci umożliwia miłośnikom kultowych trampek tworzenie i opowiadanie własnych historii oraz wyrażanie siebie. Tej wiosny, projektanci kobiecej linii Converse stworzyli wyjątkową, kobiecą kolekcję „Love The Progress”, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty. Marka daje w ten sposób przykład swojego zaangażowania w tematy bliskie swoim konsumentom.
Kolekcja, zainspirowana kampanią "All The Stories Are True", umożliwiła kobietom na całym świecie szansę na stworzenie nowej definicji słowa dziewczyna. W poszukiwaniu bohaterek kampanii, Converse odkrył niesamowite historie kobiet w różnym wieku, które podążają swoją ścieżką. Definiują, co oznacza bycie dziewczyną na własnych zasadach i robiąc to, inspirują inne kobiety.
W kampanii, która startuje 19 lutego znalazły się redefinicje słowa dziewczyna m.in. aktorki i aktywistki Millie Bobby Brown, pierwszej baletnicy tańczącej w hidżabie Stephanie Kurlow, instruktorki kursów samoobrony dla kobiet Qin Yungquan, nonkonformistycznej piosenkarki Naomi Preizler czy ekspertki ds. nowych technologii w modzie Kasi Gola. Każda z nich napisała odręcznie na płótnie modelu Chuck 70 własną definicję słowa dziewczyna.
Bohaterki kampanii promują najnowszą kolekcję Love The Progress, która jest odważna i kobieca. Dzięki połączeniu wyrazistych kolorów, grafik i napisów ma zachęcać kobiety do definiowania siebie na swoich własnych warunkach. Towarzyszące kolekcji hasło „Keep Loving, Keep Fighting" przekonuje, że poprzez wzajemny szacunek i walkę o równość, miłość zwycięży strach.
Kolekcja „Love The Progress” dostępna jest w sklepach Converse w Warszawie, w Krakowie, w Trójmieście, we Wrocławiu, w Łodzi, w Poznaniu w Posnanii oraz sklepach partnerskich. Dostępne są w cenie od 439 do 479 złotych.
Kampania „All The Stories Are True” rusza 19 lutego i potrwa do 8 marca. Promocja obejmuje prasę, internet, media społecznościowe (Facebook i Internet), działania OOH. Dodatkowo we wszystkich salonach Converse w Polsce będą udostępnione klientom specjalne pocztówki, na które można wpisać swoją definicję słowa „dziewczyna”.