Już w najbliższy piątek 21 grudnia br. nowym najemcą Złotych Tarasów zostanie Distance. Butik z modowym obuwiem sportowym zajmie lokal o powierzchni blisko 100 mkw. na drugim piętrze warszawskiej galerii handlowej.
Distance to najszybciej rozwijająca się sieć butików z kolekcjonerskim obuwiem sportowym. Firma czerpie swoją inspirację z kultu tzw. „sneakersów” – butów sportowych, które stały się filarem mody ulicznej. Połączenie miłości do butów oraz ich historii pozwoliło na zbudowanie całej kultury, której przewodzą sneakerheadzi, czyli kolekcjonerzy i entuzjaści wiedzący o swoich ulubionych modelach niemal wszystko. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się już w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia swoją ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami marek Nike, Jordan Brand, Adidas, Reebok, Fila, Puma, New Balance, Asics, czy Vans. Distance w Złotych Tarasach jako pierwszy butik tej sieci zaoferuje sneakersy znanych marek modowego segmentu premium.
Jako jedni z pierwszych w Polsce rozumieliśmy, że buty to również pasja. Od lat współtworzymy społeczność zbudowaną z często zupełnie różnych ludzi, których łączy jednak jedno zamiłowanie - sneakersy. Kluczem do sukcesu na tak wysokim poziomie jest autentyczność, dzięki której zaskarbiliśmy sobie zaufanie naszych fanów. Distance Złote Tarasy to już nasz butik nr 22, a na jego otwarcie w piątek 21 grudnia przygotowaliśmy dla naszych gości dwie premiery limitowanych modeli od Jordan Brand oraz kolaboracyjną bluzę, przygotowaną wspólnie z marką Cleant. Do sprzedaży trafi zaledwie 50 sztuk tego ekskluzywnego produktu i będzie on dostępny jedynie w Złotych Tarasach
– mówi Michał Machowicz, Brand Manager w Distance S.A.
Zaletą butiku jest uniwersalność jego produktów, dostępność do najbardziej uznanych ikon obuwia sportowego i kultowych, kolekcjonerskich modeli. Nie ma tu górnej lub dolnej granicy wieku, liczy się przede wszystkim własny styl i wygoda. Decyzja o otwarciu sklepu Distance w Złotych Tarasach z pewnością pozwoli jeszcze lepiej umocnić pozycję firmy na lokalnym rynku handlowym. Współczynniki odwiedzalności klasyfikują tą warszawską galerię handlową w czołówce obiektów tego typu w kraju, co z pewnością pomoże w tym procesie
– powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy to jedno z najlepiej rozpoznawalnych i najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce. Galeria zlokalizowana jest w centrum Warszawy, tuż przy dworcu kolejowym Warszawa Centralna oraz Pałacu Kultury i Nauki.