Galeria Katowicka - sukces pierwszego kwartału 2018

2018-05-10 | 16:03

Pierwszy kwartał 2018 roku to dla Galerii Katowickiej kontynuacja regularnie wysokich wyników footfallu i towarzyszących im wzrostów sprzedaży. Przy odwiedzalności utrzymującej się na poziomie około 1,3 mln odwiedzin miesięcznie obroty najemców rosną średnio o ok. 8% miesięcznie w porównaniu z adekwatnym okresem poprzedniego roku. Rekordowym miesiącem był styczeń 2018, gdzie progres wyniósł aż 13%.

Stabilny footfall, obroty w górę
Jednym z wyznaczników sukcesu Galerii Katowickiej jest odpowiednio dobrany tenant-mix, dostosowany do dynamicznie zmieniających się oczekiwań klientów. Dotyczy to zarówno nowych najemców, jak i procesu przedłużania umów funkcjonujących już lokali. Składają się na to również inne atuty Centrum – m.in. doskonała lokalizacja i szeroka oferty spędzania wolnego czasu.

- Liczba klientów Galerii Katowickiej utrzymuje się na wysokim poziomie, a wartość sprzedaży nadal rośnie – to stabilny trend, wyraźnie odczuwalny pomimo wprowadzenia tzw. niehandlowych niedziel. Widać, że Galeria Katowicka zajmuje ważne miejsce w tkance miejskiej, inspiruje otoczenie, zyskując tym samym lojalnych klientów, którzy chętnie nas odwiedzają i równie chętnie robią tu zakupy

– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Nowości w ofercie i przedłużenia umów
W pierwszym kwartale 2018 roku, na powierzchni ok. 485 m kw., pojawił się bardzo oczekiwany przez klientów najemca – sieć Empik, który – obok swojej standardowej oferty – inicjuje także wydarzenia kulturalne, będące dodatkowym atutem tego miejsca, a to z kolei, doskonale wpisuje się w strategię działań Galerii Katowickiej.

Ponadto, w ciągu minionych trzech miesięcy, kilkunastu najemców zdecydowało oprzedłużeniu umów najmu. Są to: drogerie Hebe oraz Superpharm, salony obuwniczy Deichmann, Foot Locker i Venezia, najemcy Etam, Unisono, a także Ochnik i sieci Smyk. Umowy przedłużyły również: Tescoma, Vision Express, pojawiło się też nowe stoisko Banku Millenium.

Nie tylko bogate portfolio marek
Atutem Galerii Katowickiej, obok dobrze skonstruowanego tenant-mix, jest również wyważona polityka marketingowa, łącząca organizowane akcje z pozytywnym zaskakiwaniem klientów, nawet przy okazji – wydawałoby się – standardowych wydarzeń, obecnych praktycznie w każdym centrum handlowym. Dobrym przykładem może tu być Dzień Babci i Dziadka (akcja „Podaruj Dziadkom Przeżycia Życia”) czy Walentynki z romantyczną kolacją serwowaną w specjalnie zaaranżowanej strefie Galerii.

Sukces budują także duże, niestandardowe projekty, takie jak Akademia Biznesu, będąca nowym rozdziałem innowacyjnego, wielokrotnie nagradzanego przedsięwzięcia CSR Galerii Katowickiej, Projektu Wyższy Poziom. Akademia to szkolenia i warsztaty ze znanymi prowadzącymi (np. Ireną Kamińską – Radomską czy Marcinem Prokopem), nauka chińskiego i angielskiego w biznesie, konwersacje z native speakerem czy spotkania branżowe z ekspertami z różnych profesji. Z kolei propozycją dla najmłodszych jest Językowe Pendolino, kursy języka włoskiego. Inauguracja nowej odsłony Projektu Wyższy Poziom nastąpiła 19 lutego, a zajęcia będą trwały do końca roku.

- Pokazujemy, że Galeria Katowicka kreuje przestrzeń miejską oraz skutecznie integruje i pobudza do rozwoju różne środowiska, odpowiadając tym samym na pozazakupowe oczekiwania klientów. Wspieramy ich również w poszerzaniu umiejętności i wzmacnianiu wybranych kompetencji. Pokazujemy najnowsze trendy w biznesie, w rozwoju firm, ich promocji i działalności. Dostarczamy lokalnej społeczności tego, co wartościowe i ważne

– mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Doskonała lokalizacja, szeroka propozycja spędzania wolnego czasu, umiejętnie skonstruowany tenant-mix, a także prawidłowe zdiagnozowanie potrzeb klientów i przygotowanie dla nich odpowiedniej oferty – to atuty Galerii Katowickiej mające przełożenie na wysoką odwiedzalność i rosnące wyniki sprzedaży.

Tagi: Galeria Katowicka Joanna Bagińska Katowice Podsumowania i wyniki finansowe
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Galeria Katowicka - sukces pierwszego kwartału 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.