HalfPrice jest już dostępny online

2021-12-10 | 09:00

HalfPrice nie zwalnia tempa, wprowadzając kolejny kanał sprzedaży dla łowców okazji – unikatowy sklep online! To kolejny krok w intensywnym rozwoju należącego do Grupy CCC konceptu off-price. Od debiutu w maju sieć otworzyła ponad 40 sklepów w 5. państwach CEE. Od teraz klienci znajdą najlepsze światowe marki w bardzo atrakcyjnych cenach także pod adresem halfprice.eu.

– W zaledwie osiem miesięcy otworzyliśmy ponad 40 sklepów, weszliśmy na cztery zagraniczne rynki, a teraz startujemy online. Motywacją do dalszego intensywnego rozwoju jest dla nas bardzo pozytywny odbiór sieci przez klientów. Dlatego nie zwalniamy tempa

– mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

Sklep internetowy działa w formule klubu zakupowego. Atrakcyjne oferty dostępne są wyłącznie dla jego zalogowanych użytkowników. Każdy może stać się członkiem klubu HalfPrice. Co więcej, już teraz wszyscy członkowie klubu CCC mogą w łatwy sposób skorzystać z oferty e-commerce HalfPrice. Wystarczy, że korzystając z danych do swojego konta w CCC, zalogują się do witryny halfprice.eu.

Każdego dnia w sklepie pojawiać się będą nowe tematyczne kampanie ofertowe. Każda z nich będzie zawierać od kilkudziesięciu do kilkuset markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Ważność oferty będzie ograniczona w czasie. Zakupione produkty można zamówić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wskazanego przez klienta sklepu HalfPrice. Asortyment online dostępny jest dla mieszkańców Polski.

– Oferta naszej sieci to znane marki w bardzo atrakcyjnych cenach. To klienci kochają najbardziej. Dobrą informacją dla fanów wyjątkowych okazji na pewno będzie zwiększenie, w perspektywie najbliższych lat, liczby brandów dostępnych w naszych sklepach z 800 do 3000. To sprawi, że asortyment we wszystkich kategoriach będzie jeszcze bardziej zróżnicowany. A już dziś Klienci mogą cieszyć się niesamowitymi okazjami bez wychodzenia z domu

– mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.

HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych brandów dostępnych w takich kategoriach jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 punktów tej sieci w ciągu około 4 lat.

Tagi: Adam Holewa CCC HalfPrice Malwina Winter
Oceń artykuł:

Źródło: HalfPrice

HalfPrice jest już dostępny online

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.