Intermarché zapowiada nową akcję lojalnościową i liczne oferty promocyjne na końcówkę roku

2023-11-03 | 09:28
<p>Sieć sklep&oacute;w Intermarch&eacute; wychodzi naprzeciw potrzebom klient&oacute;w w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących koszt&oacute;w życia i zapowiada na końc&oacute;wkę roku nową akcję lojalnościową &bdquo;Interpunkty&rdquo;,</p>

Sieć sklepów Intermarché wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących kosztów życia i zapowiada na końcówkę roku nową akcję lojalnościową „Interpunkty”, a także liczne oferty promocyjne. Dzięki nim oszczędzanie przy codziennych zakupach spożywczych ma być jeszcze prostsze. Przy okazji Intermarché podsumowuje największe tegoroczne kampanie i akcje promocyjne, poprzez które oferowało klientom najwyższej jakości produkty w konkurencyjnych cenach.

Plany Intermarché na końcówkę 2023 roku

16 listopada br. Intermarché wystartuje z nową akcją lojalnościową pod nazwą „Interpunkty”. Będzie ona skierowana do wszystkich posiadaczy karty Moje Intermarché. Podczas zakupów klienci będą mogli zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody w postaci tzw. „hitów produktowych” w symbolicznych kwotach, na przykład za grosz.

Reklama:

W listopadzie pojawi się też czasowa oferta na fanów Black Friday, gdzie wybrane artykuły będzie można nabyć w obniżonych cenach do -50%, liczne artykuły świąteczne w promocji od min. -10% do -50%, a sezonowe artykuły świąteczne nawet do -70%. Na klientów Intermarché będą czekać m.in. dwa katalogi świąteczne z pomysłami na dekorację domu i trafione prezenty, liczne oferty promocyjne na produkty do sprzątania, świąteczne słodycze i wypieki czy tradycyjne produkty mięsne, nieodłączne na wielu polskich stołach. W jednym miejscu klienci będą mogli zrobić kompletne zakupy świąteczne w atrakcyjnych cenach, a zaoszczędzony czas poświęcić bliskim lub wyczekiwanemu odpoczynkowi.

Duża i wciąż rosnąca liczba atrakcyjnych promocji

W mijającym roku sieć sklepów Intermarché konsekwentnie zwiększała liczbę produktów objętych promocjami. Tym samym zapewniała klientom coraz szerszy wybór artykułów w atrakcyjnych, niższych niż wcześniej cenach. Udowadniają to dane: średnia liczba produktów promowanych w cotygodniowych gazetkach Intermarché od pierwszego do trzeciego kwartału br. wzrosła o ponad 20%.

Sieć dokładała też wszelkich starań, by komunikowane w gazetkach produktowych ceny podstawowych, najczęściej wybieranych artykułów spożywczych (tzw. „bomb”) równały się najniższym spośród gazetek wszystkich jej konkurentów w okresie minimum 6-12 tygodni. Obierając taką politykę cenową, Intermarché nie idzie na kompromisy w zakresie jakości wspomnianych produktów. Dzięki temu osoby decydujące się na zakupy w  Intermarché mogą mieć pewność jakości, a przy tym nie przepłacają i korzystają z większej liczby promocji niż w pozostałych sieciach.

- Dostarczanie klientom szerokiej oferty produktowej w jak najbardziej przystępnych cenach jest dla nas priorytetem. W czasach wysokiej inflacji i coraz wyższych kosztów życia jako sieć Intermarché gwarantujemy konkurencyjność cenową, liczne akcje promocyjne, a tym samym możliwość oszczędzania, czyli tego, czego Polacy aktualnie poszukują

– mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Dotychczasowe oferty dla stałych klientów i ogólnopolskie kampanie

W 2023 roku wiele atrakcyjnych promocji czekało na stałych klientów Intermarché. Wszyscy posiadacze karty Moje Intermarché mogli nie tylko skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej, ale również wziąć udział w akcji promocyjnej „Interkasa”. Skanując kartę lojalnościową, w zależności od wydanej kwoty, otrzymywali e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł. Do tej pory sieć przeprowadziła już 4 edycje akcji i przekazała klientom łącznie kilkadziesiąt tysięcy bonów na zakupy.

To dla uczestników programu Moje Intermarché sieć wprowadziła w wybranych tygodniach dodatkowe promocje na poszczególne kategorie produktowe – w czerwcu i lipcu na wybrane mięso, a od sierpnia do października na warzywa i owoce. Do dziś akcje te cieszą się największym zainteresowaniem wśród klientów, co udowadniają najnowsze dane sieci. Od czerwca do października br. udział transakcji z kartą Moje Intermarché w ogólnej liczbie wszystkich transakcji w sieci wzrósł aż o 75%.

Warto zaznaczyć, że w pierwszym kwartale br. sieć rozpoczęła też kampanię „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”. W jej ramach oferowała aż 1500 produktów w dyskontowych cenach i udowadniała, że oszczędzanie nie musi oznacza rezygnacji z przyjemności. 1 czerwca br. wprowadziła dwie nowe odsłony kampanii: „Tanie Grillobranie” oraz „Oszczędzaj całe lato”. Jesienią zachęcała do odważnego eksperymentowania w kuchni poprzez kampanię inspirowaną jednym z popularnych programów telewizyjnych, „Gotuj jak Masterchef” i licznymi promocjami z okazji 26. urodzin sieci w Polsce. Niezależnie od pory roku czy okazji, klienci Intermarché mogli liczyć na atrakcyjne oferty dostosowane do ich potrzeb i portfeli.

Tagi: Intermarche Kampanie marketingowe Tomasz Waligórski
Oceń artykuł:

Źródło: Intermarché

Intermarché zapowiada nową akcję lojalnościową i liczne oferty promocyjne na końcówkę roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.