Galeria Malta rozszerza ofertę z segmentu gastronomii. Klientów poznańskiego centrum zaprasza nowa kawiarnia - Słodkie Historie, a wkrótce również popularna spaghetteria Makarun. Nowi najemcy podkreślają wyjątkowy charakter Galerii Malta i bardzo dobre relacje z partnerami handlowymi.
- Drugą połowę tego roku możemy uznać za bardzo udaną. W trzecim kwartale do Galerii Malta dołączyło siedmiu nowych najemców
– mówi Ewa Spychalska, Dyrektor Galerii Malta.
Makarun zostanie zlokalizowany w strefie restauracyjnej z panoramicznym widokiem na poznańskie Jezioro Maltańskie. Zajmie powierzchnię 34 m². Makarun jest sieciową polską spaghetterią, posiadającą 24 lokale w 12 miastach. Sieć intensywnie się rozwija. W ostatni czasie Makarun otworzył swoją pierwszą restaurację poza granicami Polski – w niemieckim Hamburgu.
- Jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”, co w 2016 roku zaowocowało otrzymaniem prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii “Fast-food”, a w 2017 roku zostaliśmy finalistami w tej kategorii
– mówi Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju Franczyzy Makarun.
Nowy najemca bardzo korzystnie ocenia potencjał Galerii Malta. - Mimo dużej konkurencji na rynku w Poznaniu, Galeria Malta posiada bardzo dobrze funkcjonujący food court. Przeprowadzone analizy potwierdziły duże, potencjalne zainteresowanie klientów naszą marką w tym miejscu – dodaje Karol Kożusznik.