Kolejni eksperci sektora RETAIL obecni w projekcie Shopping Mall Marketing 2018

2017-12-07 | 15:45

Siódmą, coroczną edycję projektu wydawniczego o tematyce marketingowej - Shopping Mall Marketing 2018 wzbogacą swoją wiedzą kolejni eksperci i przedstawiciele centrów handlowych oraz najemców sieciowych.

Już niemal 70 ekspertów wśród zarządców i marketing managerów centrów handlowych, a także najemców sieciowych oraz firm świadczących usługi z dziedziny marketingu i komunikacji będzie dzieliło się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi rozwoju rynku, obecnie panujących trendów, przyszłości centrów handlowych i najefektywniejszych sposobów wywierania wpływu na konsumentów.

Co o działaniach marketingowych centrów handlowych myślą najemcy sieciowi? W jaki sposób centra i sieci handlowe budują przewagę konkurencyjną? Jakie kryteria decydują o wyborze określonych lokalizacji handlowych? Jak przedstawiciele sektora RETAIL widzą rozwój rynku w kolejnych latach? - To tylko niektóre tematy poruszane przez redakcję w rozmowie z kluczowymi osobami w sektora handlu i komercyjnych nieruchomości handlowych.

W liczącym ponad 200 stron periodyku poznasz najbardziej oryginalne akcje marketingowe przeprowadzone przez centra i galerie handlowe w 2017 roku. Poznasz także niezwykłe pomysły organizatorów, case study wydarzeń oraz narzędzia wykorzystywane do osiągnięcia sukcesów marketingowych oraz efekt końcowy pracy marketing managerów. Zobaczysz również, które kanały komunikacji były wykorzystywane i poznasz bliżej osoby stojące za realizacją tych przedsięwzięć.


Sponsorem Projektu jest firma NEINVER

NEINVER jest jedną z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości, wyspecjalizowaną w zarządzaniu pełnym cyklem życia projektów: budowa, najem, finansowanie i zarządzanie szerokim wachlarzem produktów, zwłaszcza w sektorze handlowym i logistycznym. NEINVER działa obecnie w ośmiu krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Holandii i Czechach, zarządzając 21 obiektami o łącznej powierzchni handlowej 539 000 m². Od ponad 20 lat, strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych, funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY. W Polsce NEINVER zarządza obecnie siecią centrów outlet FACTORY (Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Kraków, Poznań), parkami handlowymi Futura (Kraków i Wrocław) oraz Galerią Malta w Poznaniu


 

Kliknij i zobacz pełną listę ekspertów

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galerie Handlowe

Kolejni eksperci sektora RETAIL obecni w projekcie Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.