LPP z nową odsłoną strony internetowej

2023-10-30 | 10:23

Rosnące potrzeby rekrutacyjne w Polsce i na rynkach zagranicznych, masowe upowszechnienie korzystania z treści online poprzez komórki oraz dynamiczny rozwój Grupy LPP skłoniły polskiego producenta odzieży do uruchomienia nowej wersji strony internetowej.

Założeniem projektu realizowanego przez technologiczną firmę Efigence było dostosowanie treści, struktury i koncepcji wizualnej strony do potrzeb potencjalnych pracowników w Polsce i za granicą oraz stworzenie głównego i uniwersalnego dla wielu rynków źródła informacji o LPP. Wprowadzone zmiany mają na celu zwiększenie funkcjonalności serwisu, poprawę przejrzystości witryny, podkreślenie otwartej kultury organizacyjnej oraz spójności Grupy LPP.

Polska spółka odzieżowa aktywnie rozwija sieć sprzedaży internetowej oraz uruchamia kolejne salony swoich pięciu marek ze szczególnym uwzględnieniem rynków Środkowej i Południowej Europy. Wsparciem sprzedaży omnichannelowej m.in. w obszarze logistyki i nowych technologii jest działalność spółek wchodzących w skład grupy, przede wszystkim LPP Logistics oraz Silky Coders. Podejmowanie kolejnych wyzwań biznesowych przyczynia się do tworzenia kolejnych miejsc pracy, zarówno za granicą, jak i w centrali oraz biurach spółki zlokalizowanych w polskich miastach. Obecnie LPP zatrudnia ponad 30 tyś. pracowników i dalej prowadzi aktywne działania rekrutacyjne. Nowa odsłona strony internetowej ma być miejscem ułatwiającym kandydatom zdobycie niezbędnych informacji oraz pomocą w usprawnieniu komunikacji zewnętrznej. Oprócz wsparcia w procesie rekrutacji ma pozostać podstawowym źródłem aktualnych danych o firmie dla inwestorów, mediów, organizacji pozarządowych czy klientów.

– Nieustanny rozwój naszych struktur w Polsce i za granicą przyczynia się do ciągłego zapotrzebowania na pracowników, głównie na stanowiska związane z tworzeniem kolekcji modowych i kupieckie, ale też specjalistów w obszarze e-commerce oraz sprzedaży omnichannelowej, w której jesteśmy w Polsce liderami. Wsparcie procesu rekrutacyjnego ma dla nas kluczowe znaczenie. Nowa odsłona strony internetowej ma umożliwić kandydatom szerszy dostęp do najważniejszych informacji o firmie i bieżących ofertach pracy. Odpowiedzią na ewolucję w sposobie konsumpcji mediów jest z kolei lepsze dopasowanie kanałów komunikacji dla różnych profili odbiorców, w tym kluczowej grupy w wieku 18-34, chociażby poprzez integrowanie komunikacji w serwisie z mediami społecznościowymi LPP. Ale serwis to również wizytówka ogólna firmy. W nowej odsłonie zadbaliśmy o akcentowanie fundamentów naszej kultury organizacyjnej, przywiązania do standardów, czy dbałości o przestrzeganie praw pracowniczych, zwalczanie nierówności i dyskryminacji czy ochronę danych osobowych

– komentuje Sławomir Ronkowski dyrektor komunikacji wewnętrznej i CSR LPP.

Najważniejszymi celami projektu było stworzenie intuicyjnego, czytelnego serwisu zarówno dla pracowników tworzących treści jak i dla odbiorców. To właśnie z myślą o różnorodnej grupie docelowej firma stawia na treści typu evergreen, do których można powracać, ale też content filmowy i podcasty. We współpracy z ekspertami ds. technologii i designu z Efigence LPP zadbało o świeżą typografię strony, zmieniona została także kolorystyka w celu podkreślenia nowoczesnego i modowego charakteru spółki przy jednoczesnym utrzymaniu wypracowanej wcześniej pozycji w wyszukiwarkach (SEO).

– Dziękujemy Grupie LPP za zaufanie i możliwość współpracy przy tym wyjątkowym projekcie. Stawiliśmy czoła nie lada wyzwaniu polegającemu na stworzeniu spójnego doświadczenia UX i skutecznej strategii komunikacji w kanale www dla bardzo różnych person użytkowników oraz licznych celów biznesowych stawianych przed witryną: rozpoczynając od promocji pracodawcy, przez wspieranie działań fundacyjnych, utrzymanie relacji z mediami i inwestorami, aż po spójne przedstawienie pięciu marek handlowych z portfolio Grupy LPP. Cieszymy się, że wspólnie opracowaliśmy nową strategię wizualną, która doskonale oddaje tożsamość Grupy, łącząc czytelne przekazy informacyjne z odważnym podejściem designerskim

– komentuje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.

Przy tworzeniu struktury serwisu szczególny nacisk został położony na takie podstrony jak: kariera, relacje inwestorskie, zrównoważony rozwój oraz Fundacja LPP. Strona ma też akcentować różnorodność spółek zależnych – LPP Logistics czy Silky Coders oraz marek własnych, przy jednoczesnym podkreśleniu spójnego wizerunku Grupy LPP. Nowy serwis został uzupełniony o informacje przybliżające kandydatom poszczególne obszary firmy.

– W proces tworzenia serwisu zaangażowanych było kilkanaście zespołów wewnątrz LPP. Przeprowadziliśmy gruntowny przegląd naszych potrzeb i celów biznesowych, a także dokładną analizę ruchu na stronie i trendów w projektowaniu serwisów internetowych. W rezultacie stworzyliśmy nowy interfejs, który nie tylko jest bardziej estetyczny, ale przede wszystkim użyteczny dla naszych odbiorców. Sporą uwagę poświęciliśmy modernizacji zakładki karierowej, która stanowi istotny punkt kontaktu z potencjalnymi pracownikami. Chcemy, aby ta sekcja serwisu była miejscem, gdzie kandydaci dowiedzą się więcej o codziennych wyzwaniach, z jakimi mogą spotkać się podczas pracy w naszej firmie. Przybliżamy tu nasze stanowiska, działy, czy dzielimy się poradnikami, które pełne są wskazówek niezbędnych w procesie rekrutacji – komentuje Krzysztof Barański, koordynator projektu z LPP.

Nowy serwis dostępny jest pod adresem www.lpp.com. Swoją kolorową i żywą stylistyką ma podkreślać progresywność i nowoczesność witryny oraz akcentować silną pozycję LPP w branży modowej. Z kolei elastyczny i nieformalny charakter nawiązuje do otwartej kultury organizacyjnej polskiej spółki odzieżowej.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Krzysztof Barański LPP Sławomir Ronkowski Paweł Dunia
Oceń artykuł:

Źródło: LPP

LPP z nową odsłoną strony internetowej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.