Mohito trzecią marką LPP debiutującą we Włoszech

2024-03-15 | 09:30

Zaledwie półtora roku po debiucie Mohito w kanale online we Włoszech, polski producent odzieży podjął decyzję o otwarciu tam również salonów stacjonarnych marki. Pierwszy z nich rozpoczął działalność 14 marca br. w Marcon k. Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – tym razem w Mediolanie. To kolejny krok LPP w kierunku zwiększania rozpoznawalności polskich marek odzieżowych w Europie Południowej.

 

Duże zainteresowanie kolekcjami marki Mohito, dotychczas sprzedawanymi na Półwyspie Apenińskim wyłącznie przez internet, zaowocowało decyzją o rozpoczęciu sprzedaży stacjonarnej na tamtejszym rynku. Pierwszy włoski salon marki został otwarty 14 marca br. w centrum handlowym Valecenter w Marcon k. Wenecji. Dzięki dobrej komunikacji z turystyczną Wenecją oraz bogatemu portfolio światowych marek, centrum odwiedza rocznie ponad 5 milionów klientów. W kwietniu Mohito otworzy swoją lokalizację również w największym centrum handlowym w Mediolanie – Merlata Bloom, które jako nowy obiekt handlowy na mapie miasta przyciąga światowe marki i wzbudza szerokie zainteresowanie klientów.

– Mediolan to jedna z modowych stolic Europy. Obecność Mohito w tym mieście traktujemy jako prestiż dla marki i potwierdzenie naszego przywiązania do mody i trendów. Spośród marek LPP jesteśmy tą najbardziej kobiecą, a co za tym idzie – staramy się zachować różnorodność, aby każda z nas znalazła tu swój własny styl. Mając na uwadze rynek włoski, gdzie otwieramy salony w przejściowym okresie wiosennym, kierujemy się zmiennością pogody, ale też przyglądamy lokalnym trendom. Postawiliśmy przede wszystkim na produkty dzianinowe, nie zabraknie także dresów, longsleevów i propozycji basicowych w różnych krojach. Stałym elementem naszej oferty są również kobiece sukienki i kwiatowe printy, które cieszą się zainteresowaniem klientek również na innych rynkachmówi Katarzyna Czekała, omnichannel sales director Mohito, LPP. 

Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest już trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował najstarszy brand LPP – Reserved, który jest tam już obecny w dwóch lokalizacjach. Reserved pojawi się wraz z Mohito także w centrum handlowym Valecenter, a już w kwietniu obie marki otworzą swoje salony w Merlata Bloom. We Włoszech działa także Sinsay, który ponad roku temu zadebiutował w Marcon.

– Obecność trzech marek we Włoszech jest ważnym krokiem w rozwoju naszej sieci sprzedaży. Przez wiele lat ten rynek pozostawał dla nas w sferze dalekosiężnych planów, jednak dziś nasze marki są już wystarczająco dojrzałe i rozpoznawalne, aby zawalczyć o uznanie włoskich klientów. Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. 

Kolejne otwarcia salonów LPP w rejonie Morza Śródziemnego wpisują się w realizowaną przez spółkę strategię rozwoju sieci sprzedaży, ukierunkowaną na południe i zachód Europy. Każda z marek LPP ma sprofilowaną grupę klientów, pod kątem których wybierane są miejsca na nowe salony. Reserved celuje w najbardziej prestiżowe lokalizacje w zachodniej i południowej części Europy, dlatego jest już obecna w dwóch miejscach w Mediolanie. Po zeszłorocznym debiucie przy kultowej Corso Vittorio Emanuele II kolejny włoski salon marki otworzył się z początkiem marca przy drugiej najpopularniejszej ulicy handlowej Mediolanu – Corso Buenos Aires. 

– Atutem tej lokalizacji jest jej umiejscowienie w centrum miasta, podczas gdy większość obiektów handlowych we Włoszech mieści się na obrzeżach metropolii. Tym samym przyciąga ona zarówno turystów, jak też lokalnych klientów i to pod nich przede wszystkim dostosowana jest oferta obecnych tam marek. Pojawienie się we Włoszech nowych brandów, jak Reserved i Mohito, wnosi świeże spojrzenie na garderobę, nawiązujące zarówno do klasycznych designów, jak i nowoczesnych propozycji modowychdodaje Przemysław Lutkiewicz.

Zmiana strategii zdecydowanie przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a już w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City. 

Tagi: Ekspansja na rynki zagraniczne Katarzyna Czekała LPP Mohito Przemysław Lutkiewicz
Oceń artykuł:

Źródło: LPP

Mohito trzecią marką LPP debiutującą we Włoszech

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.