Jednocześnie twórcy sklepu sięgnęli po nowoczesne technologie cyfrowe, które pomagają w zakupach. Do dyspozycji odwiedzających jest m.in. opcja Click & Collect (zakup przez internet, odbiór w sklepie stacjonarnym), Endless Aisle (dostarczenie do domu produktu zamówionego w sklepie, np. tymczasowo w nim niedostępnego) czy rozwiązanie BITM (Bring It to Me), dzięki któremu obsługa dostarcza produkt w odpowiednim rozmiarze do dowolnego miejsca na terenie sklepu, w którym w danej chwili znajduje się klient lub klientka.
W przestrzeni nowego sklepu nie brakuje też rozwiązań multimedialnych – dzięki ekranom z opcją wirtualnego tła zastosowanych w przymierzalniach, można łatwo przekonać się, jak dany produkt będzie prezentować się np. na trasie biegowej czy w otoczeniu przyrody. Inne interaktywne stanowiska służą do promocji tematyki proekologicznej. Ciekawostką są też zlokalizowane na każdym piętrze sklepu punkty do uzupełniania wody pitnej.
Oprócz sklepu, adidas ulokował w obiekcie handlowym dodatkową przestrzeń dedykowaną wszystkim miłośnikom i miłośniczkom aktywności fizycznej. Sports Base Warsaw to ogólnodostępny i bezpłatny koncept łączący doskonale wyposażoną salę do treningów ze strefą chill-out. Odbywać się tu będą wydarzenia dla stale rozwijającej się społeczności adidas Runners Warsaw, w tym treningi biegowe, taneczne czy zajęcia jogi, a także spotkania ze znanymi sportowcami, dietetykami, fizjologami oraz warsztaty kreatywne. W ramach otwarcia sklepu adidas zaplanowano szeroki program wydarzeń towarzyszących – spotkań z ambasadorami marki adidas oraz warsztaty prowadzone przez sportowców i influencerów.