Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena
W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Józefowie, przy ulicy Wyszyńskiego 35, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1175 mkw. W obiekcie zostanie zatrudnionych 27 osób. Placówka będzie czynna w godzinach od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 do 23.00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 87 miejsc parkingowych.
Z kolei sklep w Otwocku, przy ulicy Górnej 15, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1130 mkw., a obiekcie zostanie zatrudnionych 25 osób. Placówka będzie otwarta dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23.00, będą mogli korzystać z ok. 85 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia obu sklepów na klientów czekać będą liczne atrakcje.
- Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay
– podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.