- Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę UNIQLO i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość i trwałość, spodobają się polskim klientom. Wspólnie z moim zespołem zapraszamy do nowego sklepu, gdzie mamy nadzieję zapewnić wszystkim najlepsze doświadczenia zakupowe
– mówi Agata Bojas, UNIQLO Poland General Manager.
Inauguracji sklepu UNIQLO w Warszawie towarzyszy wprowadzenie na rynek nowych produktów LifeWear, a także liczne oferty przygotowane specjalnie na tę okazję i obejmujące popularne produkty marki, takie jak kurtki Ultra Light Down i Fluffy Yarn Fleece czy swetry Extra Fine Merino. Klienci, którzy zrobią zakupy za co najmniej 400 złotych, otrzymają w prezencie torbę tote zaprojektowaną w Tokio przez artystę Przemka Sobockiego. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów.
Cała umowa najmu UNIQLO w centrum handlowym przy ul. Marszałkowskiej obejmuje około 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach budynku Junior.
Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których na początku września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzyła sportowa marka adidas.