PSH Lewiatan stawia na szkolenia pracowników

2018-09-10 | 14:39

Tylko w 2017 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła ponad 18 tys. pracowników. Wielu z nich dzięki autorskiej platformie CEL.

Lewiatan to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Zatrudnia 29 tys. osób, które pracują w ok. 3200 sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Aby umożliwić załodze ciągłe doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji zawodowych, przygotowano innowacyjną, e-learningową platformę szkoleniową Centrum Edukacyjne Lewiatana (CEL). Została ona zaprojektowana zgodnie z potrzebami pracowników Sieci i jest dostępna również na smartfonach.

– Podnoszenie umiejętności pracowników jest dla nas ważnym elementem strategii rozwoju Sieci. Biorąc pod uwagę ogromną skalę działania Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, jest to także wielkie wyzwanie, na które skutecznie odpowiadamy

– mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A.

Dzięki CEL pracownicy Sieci mogą przechodzić kursy zdalnie. Multimedialne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, ekspozycję produktów czy sprzedaż – łącznie jest ich ok. 60 i mają formę filmów oraz animacji. Uczestnicy kursów mogą pobierać także dodatkowe materiały, a po zrealizowaniu szkolenia otrzymują certyfikat. Platforma działa od 2014 roku.

- Platforma edukacyjna CEL jest efektywnym narzędziem wspomagającym proces szkoleń oraz rozwój kompetencji pracowników - dodaje Jacek Urbański, menadżer ds. szkoleń w Lewiatan Holding S.A.

Lewiatan organizuje również szkolenia oraz warsztaty prowadzone bezpośrednio w placówkach handlowych, a więc w naturalnym miejscu pracy sprzedawców. Obejmują one m.in zarządzanie cenami, produktami świeżymi, motywowanie pracowników, aktywną sprzedaż. Warsztaty dla personelu dotyczą np. obsługi klienta oraz stoisk mięsnych i owocowo-warzywnych, kadrze kierowniczej zaś są skierowane szkolenia z zakresu prawa pracy czy zarządzania zespołem.

Dla nowych franczyzobiorców PSH Lewiatan przewiduje szkolenia wdrożeniowe m.in.ze standardów obsługi w sklepach. Dwa razy do roku odbywają się również spotkania szkoleniowe w regionach, na których franczyzobiorcy mogą wymienić się doświadczeniami oraz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe. 

Tagi: Lewiatan Marcin Poniatowski Jacek Urbański
Oceń artykuł:

Źródło: Lewiatan

PSH Lewiatan stawia na szkolenia pracowników

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.