Od czasu powstania Ptak Outlet wskaźnik odwiedzalności w centrum stale wzrasta (obecnie z tygodnia na tydzień odnotowuje się ok. 10-procentową zwyżkę). Tylko w marcu liczba klientów była wyższa niż w lutym o 42%, natomiast w stosunku do roku ubiegłego zwiększyła o prawie 25%.
Rosnąca popularność obiektu wpływa na zadowalające wyniki finansowe dla najemców. –
Statystki sprzedażowe naszych partnerów mówią same za siebie. A te są naprawdę imponujące. Ale to nie wszystko. Przy współpracy z naszymi najemcami dbamy o najwyższą jakość oferowanej przez nas powierzchni handlowej. Komfortowe warunki, nowoczesna powierzchnia spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających najemców – mówi Magdalena Malczyńska, dyrektor Ptak Outlet.
Wysoka odwiedzalność, przekładająca się na pokaźne wyniki sprzedażowe najemców, zachęca kolejne sieci handlowe do otwierania swoich salonów na terenie Ptak Outlet. Tylko na przełomie marca i kwietnia do grona najemców centrum outletowego dołączyli: Vero Moda Outlet, Home&Cook, Ptak Moda Outlet, Change Lingerie, Leopark i Elbrus. –
Dobre wyniki centrum, które odnotowujemy, to efekt wielopłaszczyznowych działań marketingowych takich jak: akcje pro-sprzedażowe, sezonowe wyprzedaże, promocje, targi organizowane przez naszą firmę oraz stale poszerzana oferta handlowa. Dążymy do tego, by Ptak Outlet utrzymał dynamikę rozwoju i zwiększył popularność wśród klientów nie tylko z regionu łódzkiego – dodaje Magdalena Malczyńska.
Tagi: