W środę 17 lipca oficjalnie ruszył sklep internetowy drogeryjnej sieci Hebe. To doskonała informacja dla wszystkich wielbicieli makijażu i pielęgnacji, którzy lubią śledzić trendy i nowości kosmetyczne nie tylko stacjonarnie, ale także online. Wygodna i intuicyjna nawigacja sklepu www.hebe.pl umożliwia łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów.
Asortyment produktów dostępnych na platformie został rozszerzony o nowe marki, dostępne dotychczas tylko w wybranych sklepach: NYX, Physicians Formula, Teaology, Yasumi, Saem, A by Bom, Tony Moly, i wiele, wiele innych. W ofercie znalazła się także szersza oferta dermokosmetyków, m.in. marek Vichy czy La Roche-Posay oraz produktów do twarzy, ciała i włosów z kategorii naturalnych, koreańskich, profesjonalnych, a także zapachy i szeroka oferta makijażowa.
Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe. Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do naszego asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym – dotychczas – dostępnych stacjonarnie na wyłączność. Platforma szybko spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów. To jednak dopiero początek, ponieważ wciąż będziemy się rozwijać i zaskakiwać naszych klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi
– mówi Francisco Almeida, Dyrektor E-commerce sieci Hebe.
W sklepie internetowym Hebe obowiązują takie same promocje, jak w ulotce dostępnej w sklepach stacjonarnych, także te z kartą Hebe. Ponadto, rejestrując się na stronie i zakładając konto, klienci automatycznie zostają członkami programu lojalnościowego i mogą korzystać z wachlarza dedykowanych promocji.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski dostarczane są przesyłką kurierską, natomiast na terenie Warszawy paczkę można odebrać bezpłatnie również w wybranej drogerii Hebe (lista lokalizacji będzie sukcesywnie rozszerzana). Zwrotów klienci mogą dokonywać w ciągu 14 dni w sklepach stacjonarnych lub odsyłając przesyłkę na wskazany adres.
Sieć Hebe działa na rynku od 2011 roku, a pierwsza drogeria została otwarta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich. Od samego początku sieć dba o wysoki komfort zakupów oraz wykwalifikowaną obsługę, jak również szeroki wybór marek do makijażu i pielęgnacji. Aktualnie do sieci należy 219 drogerii.