Spółka jest członkiem Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych, a w gliwickim Centrum Handlowym FORUM przeprowadziła pierwsze w Polsce pełne wdrożenie strategii omnichannel.
Oferowane przez firmę Social WiFi innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe umożliwia identyfikację i profilowanie klientów oraz dalszą interakcję m.in.: przez wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym, wysyłkę e-maili, czy zbieranie opinii za pomocą sytemu recenzji.
Platforma pozwala właścicielom obiektów retailowych i HoReCa analizować doświadczenia, prowadzić dwukierunkową komunikację i poprawiać usługę tak, żeby klienci chętniej wracali, zwiększając sprzedaż.
Social WiFi jest zintegrowane m.in. z: SALESmanago, FreshMailem, TripAdvisorem, Amazonem i Facebookiem, a także obecne na ponad 20 rynkach m.in. w Niemczech, USA, Meksyku, Arabii Saudyjskiej i Norwegii. Wśród obsługiwanych centrów handlowych w Polsce należą CH Forum Gliwice oraz gdańska Galeria Madison.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!