Zmiany są naturalną ścieżką rozwoju

2018-07-25 | 15:18

Niemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do nich kolejne kraje Starego Kontynentu. KiK od 6 lat obecny jest także w Polsce, a w jego działaniach można dostrzec nie tylko ekspansję, ale i dążenie do omnikanałowości.

Ile może zmienić się przez 25 lat? Wystarczy spojrzeć na nasze telefony komórkowe, by stwierdzić, że bardzo dużo. Podobnie jest z oczekiwaniami klientów, bo przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia. Już od kilku lat możemy zaobserwować trend przenoszenia się zakupów do Internetu. Także ostatnie badania – jak na przykład raport „Future of shopping. Latest trends in retail. Today and 2030” potwierdzają te przypuszczenia.

– Konkurencyjność e-zakupów leżąca w możliwości realizowania ich z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie sprawia, że zakupy w sklepach stacjonarnych muszą oferować pewną wartość dodaną, a więc rozwiązania czy usługi, które podnoszą ich komfort czyniąc je pełnowartościowym doświadczeniem, a nie jedynie koniecznością. Wspomniany raport pokazał również, że największą popularnością – obok branży AGD – cieszy się odzież, która stanowi podstawę naszej oferty. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że plany uruchomienia alternatywnego kanału sprzedaży – sklepu online wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów

– zauważa Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK.

Według prognoz sklep internetowy KiK ma zostać uruchomiony na przestrzeni najbliższych miesięcy, choć dokładny termin nie jest jeszcze znany. – W przypadku tak rozwiniętej sieci jak KiK, która oferuje różnorodny i bogaty asortyment, sklep internetowy to przedsięwzięcie o ogromnej skali. Chcemy być pewni, że możemy zaoferować odpowiednią jakość zakupów on-line już w momencie zaanonsowania oficjalnego terminu uruchomienia takiej możliwości – wyjaśnia dyrektor generalny KiK.

Dążenie do omnikanałowości sprzedaży to może nie obowiązek, ale na pewno cel wielu światowych marek, zwłaszcza tych, które mają aspiracje na pozycję lidera w branży, a do tych na pewno zalicza się KiK. Uruchomienie sklepu online w przypadku tego brandu nie oznacza jednak wyhamowania w obszarze sklepów stacjonarnych – wręcz przeciwnie – także i tu możemy zaobserwować szerokie działania.
 
– Obok coraz szerszego grona zwolenników zakupów online, wciąż znaczna część klientów nie wyobraża sobie kupna ubrań, butów czy dodatków bez ich uprzedniego przymierzenia i obejrzenia „fizycznie”, czyli w sklepie stacjonarnym. Dla nas każdy „klient jest królem”, dlatego z ogromną satysfakcją spełniamy oczekiwania zarówno zwolenników zakupów online, jak i amatorów ich tradycyjnej formy. Zmiany w tym kontekście są dla nas synonimem rozwoju – podsumowuje dyrektor generalny KiK.

Tagi: KiK Mariusz Kulik
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

Zmiany są naturalną ścieżką rozwoju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.