Oferujemy rozwiązania szyte na miarę

2023-08-16 | 08:00

LG Electronics specjalizuje się w cyfrowych nośnikach obrazu, nie tylko dla odbiorców rynku konsumenckiego, ale i dla biznesu. Duże wyświetlacze, najczęściej zbudowane z wykorzystaniem technologii LED to aktualnie „must have” każdej nowoczesnej placówki handlowej. Jak podkreśla Rafał Wójcik, ID Sales Monitor Signage & CTV KAM w LG Electronics Polska - rozwiązania LG Electronics charakteryzuje niezawodność oraz możliwość znalezienia zastosowań „szytych na miarę” danego projektu.


Jak aktualnie wygląda Państwa pozycja rynkowa i oferta dla sektora RETAIL oraz nieruchomości handlowych?

Oferta LG Electronics doskonale odnajduje się w aktualnych realiach rynkowych, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów i odbiorców. Jako topowy producent urządzeń elektronicznych możemy pochwalić się szeroką ofertą rozwiązań kierowanych do rynku retail oraz nieruchomości handlowych. Nasza oferta zaczyna się na monitorach desktopowych, przez telewizory, a także monitory signage, w tym z unikatową technologią OLED,  aż po aktualnie zdobywające coraz większy rynek ekrany LED.  

Co charakteryzuje oferowane przez Państwa produkty dla wspomnianego segmentu? Jakiego typu rozwiązania i innowacje technologiczne są stosowane w nośnikach, aby przekaz jak najbardziej zwracał uwagę odbiorców?

Oferowane przez nas rozwiązania charakteryzuje niezawodność oraz możliwość znalezienia rozwiązania "szytego na miarę" do danego projektu. Najczęściej ten segment rynku wybiera monitory wysokiej jasności, które pozwalają na pracę w bardzo jasnych warunkach otoczenia, zapewniając czytelny obraz. Produktem wykorzystywanym w retailu są również ekrany LED, które dzięki swojej elastyczności i uniwersalności powodują, iż ta grupa coraz lepiej odnajduje się na rynku, wypychając z niego standardowe rozwiązania stosowane do tej pory. Jeżeli miałbym wskazać produkt stanowiący innowację technologiczną, który wygeneruje efekt zaskoczenia, to bez wątpienia podałbym monitory OLED. Grupa ta w swojej ofercie posiada ultra cienkie monitory typu wallpaper, elastyczne monitory pozwalające na ich montaż w zakrzywionych przestrzeniach czy monitory transparentne. Te ostatnie zwłaszcza często pojawiają się w viralowych materiałach video udostępnianych w mediach społecznościowych.

Które z oferowanych wyświetlaczy są dziś swoistym 'must have' jeśli chodzi o branżę handlową i nieruchomości komercyjne? Czy któreś z rozwiązań sprawdzają się lepiej od innych?

Bez wątpienia duże wyświetlacze, najczęściej zbudowane z wykorzystaniem technologii LED to „must have” nowoczesnej lokalizacji z branży retail. W ostatnim czasie da się zauważyć pewną ewolucję, w której to wyświetlacze nawet o małej przekątnej są zastępowane ekranami LED. Kolejny „must have” to również cyfrowy menu board, w lokalizacjach typu restauracja szybkiej obsługi. Wyświetlacze cyfrowe dają znacznie więcej możliwości niż drukowane plakaty lub reklamy wielkopowierzchniowe. Mowa tutaj przede wszystkim o dynamicznej zmianie kontentu oraz braku długiej i kosztownej logistyki związanej z produkcją, kolportażem i wymianą drukowanych materiałów.

W jaki sposób wspieracie Państwo partnerów biznesowych, zarówno na etapie przed zakupowym, jak i obsługi posprzedażowej?

Staramy się być z klientem od początku projektu, ponieważ to pozwala nam najlepiej zrozumieć jego potrzeby, oczekiwania oraz specyfikę instalacji. Wówczas możemy, w oparciu o nasze doświadczenie znaleźć optymalne rozwiązanie dla danej instalacji. Showroom zlokalizowany w warszawskim biurze oraz magazyn egzemplarzy demonstracyjnych pozwala na żywo zobaczyć i przetestować większość oferowanych produktów z naszej oferty. Na uwagę zasługuję również nasze wsparcie techniczne, które służy pomocą w trakcie wdrożeń lub wątpliwości powstałych już podczas korzystania z rozwiązań. Staramy się, aby klient czuł się otoczony opieką od samego początku i na długo po zakupie naszych rozwiązań.

LG Electronics Polska oferuje ponadto system CMS do zarządzania wyświetlaną treścią na nośnikach obrazu. Jak wygląda zarządzanie takim procesem od strony administracyjnej? Jakie możliwości system daje administratorowi?

SuperSign CMS to rozwiązanie, które pozwala zarządzać wyświetlaną treścią na wyświetlaczach z rodziny LG. Co więcej, w przypadku zastosowania zewnętrznego playera WP402 do pracy z systemem możemy wykorzystać istniejące już w systemie urządzenia firm trzecich. SuperSign CMS cieszy się opinią niezawodnego, a przede wszystkim bardzo intuicyjnego rozwiązania do zarządzania wyświetlaną treścią oraz samymi urządzeniami, ponieważ z poziomu oprogramowania mamy możliwość sterowania wyświetlaczami w taki sam sposób jak byśmy stali przed konkretnym urządzeniem z pilotem w ręku. Samo oprogramowanie ma wiele zalet i nie sposób wymienić tutaj wszystkich, natomiast do tych najważniejszych należy fakt, iż wdrożenie systemu jest szybkie i proste, a oprogramowanie pozwala zarządzać w zależności od potrzeby jednym urządzeniem, grupą lub wszystkimi naraz wyświetlaczami. Pełne harmonogramowanie czasu pracy oraz wyświetlanego kontentu powoduje, iż system może pracować praktycznie autonomicznie.

Jakie oczekiwania mają najczęściej Państwa Klienci? Czy liczą bardziej na fachowe doradztwo, czy mają raczej sprecyzowane i konkretne wymagania?

Spotykamy się z różnymi potrzebami klientów i naszym zadaniem jest sprostać ich oczekiwaniom. Niezależnie, czy szukają fachowego doradztwa, czy mają już konkretne wymagania, przede wszystkim chcemy poznać ich potrzeby, aby móc zasugerować właściwie rozwiązanie lub utwierdzić ich w dokonanym wyborze.

Istotnym aspektem, na jaki wiele firm zwraca aktualnie uwagę, jest energooszczędność. Czy i w jaki sposób Państwa produkty odpowiadają na wymagania rynku z w tym zakresie?

Niewątpliwie jest to trend, który pozostanie już z nami na zawsze. Jako LG Electronics wpisujemy się w trend energooszczędności od lat, dzięki czemu możemy pochwalić się olbrzymim doświadczeniem oraz narzędziami pozwalającymi produkować energooszczędne rozwiązania i korzystać z nich zgodnie z eko nurtem. Przykładamy wagę do edukacji, szczególnie naszych partnerów z zakresu energooszczędności rozwiązań i narzędzi LG, aby wiedzieli, w jaki sposób np. przygotowywać kontent do wyświetlania, czy jakich narzędzi używać w celu ograniczenia poboru prądu.

Coraz większą rolę w tworzeniu nowych produktów, szczególnie konsumenckich odgrywa sztuczna inteligencja. Czy Państwa produkty są lub będą w przyszłości wzbogacone o funkcje z wykorzystaniem AI, dzięki którym uda się zapewnić klientom centrów handlowych i sklepów jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe? Jak to obecnie wygląda i w którą stronę zmierza?

AI jest wykorzystywana w naszych produktach od dawna. Zarówno w rozwiązaniach konsumenckich jak i profesjonalnych. Modny w ostatnim czasie chat GPT po raz kolejny zwrócił uwagę na możliwości sztucznej inteligencji. Już teraz popularne są instalacje w przestrzeniach handlowych, które analizują ruch i typ przebywającego klienta, aby w zależności od wielu zmiennych, generować najbardziej odpowiedni kontent. Rozwój takich systemów jest nieustanny i pozwoli na coraz lepsze przygotowanie oferty i sposobu ich reklamowania, a administratorom ułatwi pracę, ponieważ systemy będą pracować prawdziwie niezależnie w oparciu o moce obliczeniowe.

W jaki sposób definiujecie Państwo jakość, w kontekście oferowanych przez siebie produktów? Co się na nią składa i które jej aspekty podkreślacie przede wszystkim w rozmowach z partnerami biznesowymi?

Jakość rozumiana jest w naszej branży przede wszystkim przez niezawodność. To kluczowe dla naszych partnerów i klientów, aby zbudowany system pracujący często przez wiele godzin codziennie był niezawodny i nie generował dodatkowych prac serwisowych, a przez to i kosztów. I właśnie na to zwracamy uwagę w rozmowach na etapie projektowania czy doboru sprzętu, niezawodne rozwiązania są kluczowe, aby uniknąć w przyszłości problemów w funkcjonowaniu systemu. Warto tutaj wspomnieć, że większość produktów z naszej oferty powstaje w Polsce, w naszej fabryce w Mławie.

Dziękujemy za rozmowę.
Dziękuję.


Kliknij i czytaj ONLINE Shopping Mall Marketing 2023

Tagi: Digital Signage LG Electronics Polska Rafał Wójcik Shopping Mall Marketing 2023 LED
Oceń artykuł:

Fot: LG Electronics Polska Źródło: LG Electronics Polska

Oferujemy rozwiązania szyte na miarę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.