Centra FACTORY zdobyły Złotą Nagrodę dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku obiektu handlowego, podczas tegorocznej gali PRCH Retail Awards 2019 w Warszawie. Profesjonalne jury nagrodziło kampanię „Kasa za metki”.
To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty w centrach FACTORY. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, klienci otrzymywali karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem było jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań.
Jubileuszowej, 10. edycji nagród Polskiej Rady Centrów Handlowych towarzyszyła rekordowa liczba aplikacji. Aż 116 projektów ubiegało się o prestiżowe Złote i Srebrne Nagrody PRCH Retail Awards. W konkursowe szranki stanęły aż 53 obiekty handlowe oraz 19 sieci handlowych, które zgłosiły swoje projekty w 19 kategoriach konkursowych.