Tajemniczy Klienci ocenili outlety FACTORY na 95%

2024-04-15 | 15:05

NEINVER, wiodący operator centrów outletowych w Europie, podsumował wyniki cyklicznego badania przeprowadzonego przez Tajemniczych Klientów w outletach FACTORY w Polsce. Kondycję i jakość obsługi centrów oceniono na ponad 95%. Salony outletowe zyskały ocenę na poziomie ponad 81,4%. 

Badanie Mystery Shopper odbywa się jednocześnie we wszystkich sześciu krajach, a biorą w nim udział zarówno lokalni najemcy jak i globalne sieci handlowe. W najnowszej edycji badania w Polsce, wypełniono ponad 500 ankiet, oceniających wszystkie ważne obszary funkcjonowania samych centrów, jak i poszczególnych salonów outletowych we wszystkich obiektach w kraju – dwóch centrach w Warszawie, w Krakowie, Poznaniu i Gliwicach. 

Jak przekonuje lider rynku outletów, to ważne narzędzie, umożliwiające rzetelne zweryfikowanie jakości obsługi klienta. 

- Badanie Mystery Shopper, obok istotnych danych z systemów analitycznych NEINVER, stanowi bazę do efektywnej pracy z przedstawicielami marek obecnych w naszych outletach, zrozumienia potrzeb i wyznaczania celów. Globalna skala badania umożliwia nam analizowanie całej sieci, a zdarza się, że jeden sklep, bądź kraj odbiega od średniej marki. To cenna wiedza, którą w kolejnym etapie przetwarzamy na konkretne działania, mając w zasięgu wiedzę, doświadczenie i bogaty wachlarz narzędzi

– mówi Klaudia Czyżak - Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech.  

W ostatnich latach, w trakcie minionych sześciu fal badania, ocena centrów oscylowała wokół 94%. W najnowszej edycji oceniono je na poziomie 95%, w tym parking i otoczenie obiektów na 98%, natomiast wyposażenie i wygląd centrów na prawie 97%. W sklepach najwyżej oceniono ich atmosferę na 99,7%, a proces zamknięcia sprzedaży na 86%. Średnia ocena sięgnęła 81,4%. 

Tegoroczne badanie było skoncentrowane na dwóch obszarach. Ocena obiektów dotyczyła m.in.  parkingów - czy łatwo znaleźć można miejsce, czy są dobrze oświetlone i odpowiednio zadbane. Po wejściu do budynków, Tajemniczy Klienci przyglądali się pasażom handlowym, ich czystości, oceniali też poziom hałasu, oświetlenie, temperaturę czy zapach. Szczegółowo przyglądali się też działaniu punktów informacyjnych dla klientów. W sklepach Tajemniczy Klienci weryfikowali atmosferę, czystość, oznakowanie czy ekspozycję towarów. Baczną uwagę zwracali na pracę zespołów sprzedażowych – powitanie, kontakt z klientem, zaangażowanie, ale również odpowiadanie na potrzeby klienta i wreszcie zamknięcie procesu sprzedaży oraz budowanie lojalności wobec marki. 

- Celem badania jest uzyskanie informacji o tym, jak klienci postrzegają outlety FACTORY oraz  sklepy w nich operujące. Niemal z każdej ankiety można pozyskać informacje na temat obszaru, nad którym należy pracować. Nasi partnerzy biznesowi bardzo cenią sobie ich ustalenia, by w kolejnym etapie z dużym zaangażowaniem pracować wspólnie z nami nad poprawą efektywności pracy zespołów sprzedażowych, ofertą i aranżacją sklepówpodkreśla Klaudia Czyżak - Janyszko. 

Badanie Mystery Shopper w outletach FACTORY jest wykonywane cyklicznie od 2015 roku. 

Tagi: Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Klaudia Czyżak-Janyszko Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

Tajemniczy Klienci ocenili outlety FACTORY na 95%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.